ایشان کیشان در حالی که برای فینال WTC مقابل استرالیا آماده می شود، در فرم خوبی به نظر می رسد. تماشا کردن

ایشان کیشان، بازیکن ویکت بان، اخیراً در حالی که تیم هند برای فینال آزمون قهرمانی جهان (WTC) مقابل استرالیا در 7 ژوئن در Oval آماده می شود، در حال ضربه زدن به تورها دیده شد. فینال WTC بین استرالیا و هند قرار است برگزار شود. بین 7 و 11 ژوئن، با 12 ژوئن به عنوان روز رزرو در نظر گرفته شده است. شورای بین‌المللی کریکت (ICC) روز پنج‌شنبه یک کلیپ کوتاه را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در آن، ایشان کیشان، ضربه‌زننده هندی در حال آماده‌سازی برای درگیری پرمخاطب با استرالیا بود. خمیر در فرمی غنی به نظر می رسید و به خوبی توپ را هم در جلو و هم در مربع خارج از ویکت می زد.

ICC در توضیح این ویدئو نوشت: “ایشان کیشان تورها را به یک قلعه تبدیل می کند #کریکت #کریکت ریل #WTC23.”
ایشان در ابتدا عضوی از تیم نهایی WTC هند نبود. با این حال، او پس از مصدومیت KL Rahul در IPL 2023 به تیم اضافه شد که باعث شد او از این درگیری بسیار مهم خارج شود.

پیش از این، ریکی پونتینگ، بزرگ استرالیایی، ایشان کیشان را در ترکیب یازده خود انتخاب کرد تا فینال آزمون قهرمانی جهان را تغییر دهد.

تیم هند یازدهم در دیدار با استرالیا در فینال مسابقات جهانی آزمون ICC با ستارگان پر خواهد شد، اما پونتینگ درخواست کرده است که یک دروازه‌بان برای اولین بار با توپ قرمز بازی کند.

ایشان کیشان در 41 بازی بین‌المللی توپ سفید برای هند از سال 2021 تا به حال تحت تأثیر قرار گرفته است، چه ضربه زدن به بالاترین سطح و چه در دستکش، اما هنوز تستی انجام نداده است.

این بازیکن 24 ساله با شکستن 210 دوش از 131 توپ با 10 شش و 24 مرز در حالی که در دسامبر گذشته در ODI مقابل بنگلادش برای هند باز می شد، ثابت کرد که می تواند یک بازی را تغییر دهد.

“من ایشان کیشان را انتخاب می کنم. اگر می خواهید قهرمان جهان شوید، باید بازی را برنده شوید. به همین دلیل روز ششم اضافه شده است تا تلاش کنیم و به هر دو تیم بهترین شانس برای نتیجه بدهیم. من اگر من در این بازی جای آنها بودم، با ایشان کیشان همراه می‌شدم. من فکر می‌کنم که این فقط مقدار کمی از X-factor را فراهم می‌کند که ممکن است در هنگام تلاش برای پیروزی در یک مسابقه آزمایشی به آن نیاز داشته باشید.”

ترکیب هند: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، موهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات و ایشان کیشان (هفته هفته).

بازیکنان آماده به کار: یاشاسوی جایسوال، موکش کومار و سوریاکومار یاداو.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله