ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو هندی‌های بمبئی را برای پیروزی با پنج ویکت بر KKR راهنمایی می‌کنند.

ایشان کیشان (58) و سوریاکومار یاداو (43) در حالی که سرخپوستان بمبئی در دیدار روز یکشنبه خود در لیگ برتر هند در استادیوم وانخده به کلکته نایت رایدرز شکست پنج ویکتی را تحویل دادند، رهبری تیم را بر عهده داشتند. سریعترین قرن در IPL امسال برای ونکاتش ایر – 104 توپ از 51 توپ (6x4s، 9x6s) – برای KKR بی نتیجه بود، که نهمین شکست خود را در 10 مسابقه اینجا در ورزشگاه Wankhede متحمل شد و در مجموع 23 در 32 بازی مقابل بمبئی بود. هندی ها نکته برجسته پیروزی سرخپوستان بمبئی فقط پاسخ محکم آنها با خفاش تعقیب 186 نبود، بلکه ضربه اصلی آنها سوریاکومار بود که با توپ 25 توپی 43 که با چهار چهار و سه شش تایی بسته شده بود، بدبختی های ضربه زدن را کنار زد.

سوریاکومار همچنین در این بازی که روهیت شارما، کاپیتان معمولی هندی‌های بمبئی، به‌عنوان یک تعویض ضربه‌ای بازی کرد، پیشی گرفت.

تیم دیوید در حالی که MI دومین برد متوالی را در حین تعقیب ثبت کرد، 24 توپ 13 شکست ناپذیر را با دو توپ شش و چهار زد.

با این حال، سکوی اولیه توسط کیشان و شارما گذاشته شد، که از دوم به بعد با چکش و انبر در 4.5 اوور، 65 عدد را برای اولین ویکت اضافه کردند و به ویژه به اومش یداو و شاردول تاکور پیسرهای KKR حمله کردند.

شراکت ویکت اول برای KKR که موفق به شکستن آن شد، شوم به نظر می‌رسید.

شارما پس از اینکه به MI کمک کرد تا از 50 ران در چهار اور عبور کند، با یک توپ 13-20 با دو شش و یک چهار توپ سقوط کرد.

از سوی دیگر، کیشان پنجاه توپ خود را در 21 توپ با پنج توپ چهار و چهار شش به بالا آورد. حمله او توسط وارون چاکراوارتی متوقف شد، با چرخنده اسرارآمیز KKR که کیشان را پس از یک توپ 25 توپ 58 با پنج شش و به همان تعداد چهار توپ تمیز کرد.

سویاش، بازیکن تازه‌کار پا، دومین ویکت خود را به شکل تیلاک ورما، در اوور چهاردهم به دست آورد، که پس از 25 توپ 30 (3x4s، 1x6s) و اضافه کردن 60 توپ از 38 توپ با سوریاکومار برای سومین توپ، یک ویکت را به ویکت خود زد. ویکت

اوایل بعد از ظهر، اولین قرن Iyer در IPL باعث شد کلکته نایت رایدرها به 185/6 برسد.

اییر، بازیکن 28 ساله هند و KKR، یک نبردی انفرادی با خفاش در برابر سرخپوستان بمبئی انجام داد و بالاترین امتیاز خود را در IPL و همچنین در این فصل در بین تمام ضربات‌ها به ثبت رساند، و در مجموع یک شش چهار و نه شش تا زد. قرن دوم این نسخه IPL را تنها از 49 توپ بیاورید.

آی یر رکوردی را که هری بروک از سانرایزرز حیدرآباد چند شب پیش از نظر سریعترین قرن در این فصل به ثبت رسانده بود، بهبود بخشید که از 55 توپ در برابر KKR 100 توپ بدست آورد.

در حالی که ایر، که در ابتدای اینینگ های خود هنگام تلاش برای شوت رمپ از کامرون گرین، زانویش آسیب دید، بر بولرهای هندی بمبئی مسلط بود، هیچ یک از ضربات درجه یک KKR نتوانست گلزنان را به دردسر بیندازد.

این ضربه واقعاً دردناک بود زیرا ایر که در سومین فصل خود در IPL برای KKR بازی می‌کرد، بین ویکت‌ها حرکت می‌کرد تا دوش کامل کند، اما درد در نهایت فروکش کرد و به بازیکن چپ‌دست فرصتی برای بازی طبیعی داد.

در یک اینینگ مملو از سکته مغزی در اطراف پارک، آییر اولین قرن IPL خود را با پنج چهار و نه شش به پایان رساند.

در حالی که بیشتر ضربه های KKR به اندازه کافی دوام نیاوردند، ایر همچنین توانست در جایگاه 48 دونده خود برای ویکت دوم با رحمان الله قرباز (8)، 50 دوش برای ویکت چهارم با شردول تاکور (14) و 36 گلزنی کند. برای ویکت پنجم با رینکو سینگ (18).

نیتیش رانا (5) نیز یک بازی برای فراموش کردن با خفاش داشت، یک به مدت طولانی در شوکین اشتباه کرد و پس از تبادل چند کلمه با کاسه‌زن چرخشی از آنجا دور شد.

آخرین هیجان انگیز KKR، رینکو با دو توپ 18، با دو توپ چهار ضربه ای سقوط کرد و آندره راسل، بازیکن همه جانبه، دستانش را آزاد کرد و اولین مجموع دو رقمی خود را پس از سه بازی به ثمر رساند و با 21 توپ از 11 توپ (3×4، 1x6s) به پایان رسید. ).

MI اولین بازی را به آرجون تندولکار داد که حمله را باز کرد و توپ را به سمت راست دستان KKR بازگرداند و دو اوور بسیار چشمگیر را از دست داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله