ایان چاپل احساس می کند عدم حضور ویرات کوهلی باعث ایجاد حفره بزرگی در حکم باتینگ هند در مقابل استرالیا خواهد شد

Ian Chappell احساس می کند عدم حضور ویرات کوهلیس باعث ایجاد حفره بزرگی در حکم باتری هند و استرالیا خواهد شد

ویرات کوهلی در رده بندی دوم ICC’s Test Batting Rankings قرار دارد© خبرگزاری فرانسه


یان چاپل ، ناو سابق استرالیایی احساس می کند که عدم حضور ویرات کوهلی در سری چهار مسابقه آینده مقابل استرالیا به هدایت تیم پین ، حفره بزرگی در نظم خمیر هند ایجاد خواهد کرد. هند و استرالیا ابتدا در سه ODI و سه T20I شاخهای یکدیگر را قفل می کنند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و سپس پس از اجازه مرخصی پدری توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه برمی گردد.

اخبار

“هند پس از آزمون افتتاحیه ، ویرات کوهلی ، کاپیتان برای تولد اولین فرزند خود ، به یک معضل انتخابی روبرو می شود. این امر باعث ایجاد یک حفره بزرگ در نظم خمیر هند می شود و فرصتی برای یکی از بازیکنان جوان با استعداد آنها ایجاد می کند. نام خود را “، ESPNCricinfo به نقل از چاپل نقل کرد.

وی افزود: “آنچه كه قبلاً به عنوان یك مشاجره هیجان انگیز در حال شكل گیری بود ، محرك بیشتری برای تصمیم گیری های مهم در انتخاب دارد. نتیجه به خوبی می تواند به كسانی كه شجاع ترین مجموعه انتخاب كنندگان است برسد.”

چاپل همچنین گفت که استرالیا از نظر اینکه شریک اصلی دیوید وارنر باشد ، با یک معضل انتخاب روبرو است. کاپیتان سابق استرالیا در مورد چگونگی بازی ویل پوکوفسکی از جو برنز بعنوان دومین افتتاحیه صحبت کرد.

“با این حال ، پوکوفسکی مدتی است که به در می کوبد – چیزی که لانگر هوس آن را می کند. پوکوفسکی با ساختن شش قرن در سطح سپر ، سه بار دو برابر می کند ، سه تا دو برابر می شود ؛ دو تا از این دو صدها در این فصل آمدند. او خوب و واقعاً ثابت کرده است که در آن سطح به اندازه کافی خوب است ، بنابراین وقت آن است که ببینیم آیا او می تواند در عرصه آزمون موفق شود یا خیر. “

تیم هند برای تمام سه قالب هفته گذشته وارد استرالیا شده بود و اکنون هر بازیکن جلسات خالص خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود در سری تست ها را در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام 2-1 سری پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روز خواهد بود.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا و هند در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله