“…اگر MS Dhoni کاپیتان آنها بود”: برخورد جسورانه بزرگ پاکستان در مقابل RCB ویرات کوهلی

علیرغم اینکه رویال چلنجرز بنگلور (RCB) از فصل افتتاحیه آن در سال 2008 بخشی از این مسابقات است، یکی از معدود تیم هایی است که هنوز عنوان لیگ برتر هند را کسب نکرده است. شایان ذکر است، RCB سه فینال IPL را در سال‌های 2009 (دکن چارجرز)، 2011 (چنای سوپر کینگز)، و 2016 (سان‌رایزرز حیدرآباد) بازی کرده است – اما در نهایت در هر سه بار شکست خورد. وسیم اکرم کاپیتان سابق پاکستان احساس می کند که اگر ام اس ثونی کاپیتان آنها بود، RCB سه عنوان قهرمانی IPL را کسب می کرد.

“RCB اگر MS Dhoni کاپیتان آنها بود تا به حال 3 جام IPL کسب کرده بود. آنها تا به حال حتی یک جام را به دست نیاورده اند. آنها از حمایت زیادی برخوردار هستند. همچنین آنها بهترین بازیکن دوران مدرن جهان Virat را دارند ، اما متاسفانه آنها دارند. اگر Dhoni در RCB بود، به آنها کمک می کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.”

اکرم در ادامه از دانی به خاطر هوش کاپیتانی اش قدردانی کرد و افزود که این بازیکن 41 ساله می داند که چگونه اعتماد به نفس را در بازیکنانش ایجاد کند.

“دهونی عادت دارد کاپیتان تیم باشد. حتی ویرات هم تا به حال عادت کرده بود، اما دونی این عادت را داشته است. او از درون آرام نیست، اما نشان می دهد که آرام است. وقتی بازیکنان می بینند که کاپیتان آنها سرد شده است.” دستش را روی شانه هایشان نگه می دارد، بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. دونی کسی است که می داند اعتماد به نفس را در بازیکنانش ایجاد کند.”

شایان ذکر است، Dhoni چهار عنوان IPL را به عنوان کاپیتان به دست آورده است و از این نظر تنها پس از کاپیتان MI، روهیت شارما (5 عنوان) قرار دارد. از سوی دیگر کوهلی همچنان در تلاش است تا برای اولین بار در دوران حرفه ای خود عنوان مورد علاقه خود را به دست آورد، زیرا از آغاز لیگ T20 در سال 2008 نماینده RCB بود.

او همچنین تنها کاپیتان هندی است که برنده سه تورنمنت مختلف ICC شده است.

در همین حال، RCB در حال حاضر در رتبه پنجم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد. روز شنبه آنها توسط دهلی کپیتالز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله