“اگر می توانی آن را بدهی…”: واکنش اتاق رختکن ویرات کوهلی پس از درگیری شدید با گوتام گامبیر. تماشا کردن

رویارویی چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک رویارویی پر درام بود و ویرات کوهلی و گوتام گامبیر بعد از بازی با یکدیگر درگیر شدند که باعث تحریم هیئت کنترل شد. برای کریکت در هند (BCCI). کوهلی در تمام طول بازی مردی پرمشغله بود و تقریباً هر بازیکن LSG را با شور و اشتیاق اخراج کرد. او حتی در چند درگیری با نوین الحق و آمیت میشرا بازیکنان لاکنو درگیر شد. پس از پایان بازی، کهلی با شور و اشتیاق قهرمانی این تیم را جشن گرفت.

در ویدئویی که RCB در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، کوهلی در حالی که پیروزی حماسی را در یک تریلر کم امتیاز در برابر مردان KL Rahul جشن می‌گیرد، پر از هیجان به نظر می‌رسد.

“این یک برد شیرین است پسران، برد شیرین، بیایید برویم!”، این ویدیو با یک کهلی پمپاژ شده شروع می شود که این کلمه را اینگونه انجام می دهیم. چند ثانیه بعد از این ویدیو، صداپیشگی RCB شنیده شد که می گفت: “اگر می توانید آن را بدهید، باید آن را بگیرید. در غیر این صورت، آن را ندهید.”

در ادامه این ویدئو، کاپیتان سابق RCB گفت: “این یک برد واقعاً مهم در جاده بود. این یک برد بسیار شیرین به دلایل زیادی است، مهمتر از همه به خاطر نوع شخصیتی که در دفاع از این مجموع نشان دادیم. من فکر می کنم همه این باور را داشتند. این بازیکن 34 ساله گفت که ما می توانیم این کار را انجام دهیم و در نهایت به سمت پیروزی رسیدیم که واقعا عالی است.

پس از بازی، کوهلی و گامبیر به دلیل تخلف سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL متهم شدند و 100٪ هزینه بازی خود را جریمه کردند. از سوی دیگر، نوین الحق، 50 درصد از هزینه مسابقات خود را به دلیل نقض قوانین رفتاری جریمه کرد. پیسر طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 1 اعتراف کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله