“اگر دوست داری، هدیه بیاور”: پست دوبله شده تولد راجستان رویالز برای روهیت شارما LOL است. تماشا کردن

IPL 2023: یوزوندرا چاهال، اسپینر راجستان رویالز، روهیت شارما، کاپیتان سرخپوستان بمبئی را در آغوش می گیرد.© توییتر

روهیت شارما کاپیتان تیم هند و هندیز بمبئی روز یکشنبه 36 ساله شد. این بازیکن راست دست با ضربات باکلاس و ذهنیت آرام خود در هنگام ضربه زدن به تیم یا کاپیتانی تیم، چه در کریکت بین المللی و چه در لیگ برتر هند، تماشاگران را سرگرم و مسحور کرده است. در حال حاضر، روهیت رهبری MI در IPL 2023 را بر عهده دارد. تیم او قرار است در مسابقه شماره 42 تورنمنت در حال انجام به مصاف راجستان رویالز در استادیوم وانکهد برود. قبل از شروع مسابقه، آر آر ویدئویی خنده دار در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

این کلیپ – که صدای آن به روشی خنده دار دوبله شده است – با یوزوندرا چاهال، اسپینر هند و RR شروع شد که به سمت روهیت رفت و تولد او را تبریک گفت. روهیت در این ویدئو به چاهال دوبله شده است: “پیار های توه کوچ کادو بهی ل عایا کارو مره لیه (اگر دوستم داری برایم هدیه بیاور.”

اینجا را تماشا کنید:

به مناسبت تولد 36 سالگی او، طرفداران و بازیکنان کریکت در شبکه های اجتماعی به تبریک تولد پرداختند. با این حال، یک سلام خاص که در اینترنت دست به دست می شود، از چهال است.

روحیت و چاهال پیوندی پر جنب و جوش دارند که طرفداران بارها چه در زمین بازی و چه در شبکه های اجتماعی شاهد آن بوده اند. این یک مناسبت دیگر بود.

“تولدت مبارک بهترین برادر مورد علاقه من در کل جهان @ImRo45 مبارکترین تولد به چراغ راهنمای من، بهترین دوست من، کسی که باعث می شود بیشتر از هر کس دیگری در جهان بخندم تولدت مبارک Rohitaaaaaa shramaaaa CC:- Ritika bhabhi,” Chahal یکشنبه توییت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله