“اگر باید پرخاشگر باشم…”: آنچه گوتام گامبیر درباره مواجهه با ویرات کوهلی به NDTV گفته بود

کاپیتان سابق RCB Virat Kohli و مربی LSG Gautam Gambhir© توییتر

Virat Kohli، Gautam Gambhir و مشاجره آنها در میدان – این موضوع از دوشنبه شب موضوع بحث شدید بوده است. بعد از بازی IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز که کوهلی و گامبیر در مرکز آن بودند، اوضاع بد شد. پس از پایان بازی می توان دید که این دو درگیر یک تبادل گرم بودند. با این حال این اولین باری نبود که این دو ستاره در زمین مسابقه با هم برخورد می کردند. در مسابقات IPL 2013 و 2016، زمانی که گامبیر برای کلکته نایت رایدرز بازی می کرد، این دو با هم درگیر شدند. گامبیر در مصاحبه ای با NDTV پاسخ مفصلی به جدایی خود با کوهلی داد و اینکه چگونه آن چیز شخصی نبود.

فقط می‌خواهم یک چیز را روشن کنم. وقتی مقابل حریف بازی می‌کنید، وقتی مقابل هم بازی می‌کنید باید برای تیم خود تهاجمی باشید. به عنوان یک رهبر اگر می‌خواهید تیمتان تهاجمی باشد، باید تهاجمی باشید. شما فقط می توانید انتظار داشته باشید که تیم شما همانطور که شما در زمین کریکت بازی می کنید بازی کند. گامبهیر به NDTV شش گفته بود، حتی اگر نظرات متفاوتی داشته باشید، هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا من احساس کردم که داشتن اختلاف نظر خوب است. سالها پیش.

“هیچ چیز شخصی در مورد آن وجود نداشت. ما همیشه به آن اعتقاد داشته ایم. حتی اگر در زمین کریکت بحث هایی داشتیم، در خارج از زمین نیز به خوبی ملاقات کرده ایم. این خوب است. این کاری است که افراد حرفه ای انجام می دهند. کاری که ورزشکاران حرفه ای نیز انجام می دهند.

“من می خواهم موضوع را خیلی واضح بگویم، فردا اگر دوباره ویرات بازی کنم، و اگر مجبور باشم تهاجمی باشم، تهاجمی خواهم بود. این نوع شخصیتی است که من دارم و می خواهم این بازی را نیز انجام دهم. من از او هم همین انتظار را دارم. ما دوستان خیلی خوبی هستیم، می‌خواهیم سرخ‌پوشان خوبی هم باشیم، اما در زمین کریکت نه. خارج از زمین می‌توانیم در مورد خیلی چیزها چت کنیم و در مورد خیلی چیزهای دیگر صحبت کنیم. اما در زمین کریکت کار جدی آن است.”

گامبیر و کوهلی هر دو پس از آخرین دعوای خود 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کردند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله