“اگر باید انجامش دهم…”: راوی شاستری آماده است تا صلح بین ویرات کوهلی و گوتام گامبیر را پس از دعوای درون میدانی ایجاد کند.

Virat Kohli و Gautam Gambhir دو نام بسیار بزرگ در کریکت جهان هستند. با این حال، آنها سابقه درگیری های درون زمینی در IPL دارند. آخرین مورد در جریان یک بازی IPL 2023 در روز دوشنبه بین غول‌های بزرگ لاکنو و تیم کوهلی رویال چلنجرز بنگلور اتفاق افتاد. RCB در این مسابقه کم امتیاز پیروز شد، زیرا کوهلی در حال جشن گرفتن متحرک برای اخراج باتجرهای LSG بود. او حتی با نوین الحق بازیکن LSG هم مشاجره داشت، هرچند مشخص نیست چه کسی دعوا را شروع کرد. سپس همه چیز به نظر می رسید که از کنترل خارج می شود زیرا گامبیر پس از پایان مسابقه با کوهلی تبادل نظر شدیدی داشت.

این درگیری با انواع تبلیغات منفی مواجه شده است. حالا راوی شاستری سرمربی سابق هند گفته است که آماده است میانجیگری کند و اوضاع را بین این دو ستاره آرام کند.

“فکر می‌کنم این پول ظرف یک یا دو روز کاهش می‌یابد. و آنها متوجه می‌شوند که می‌توانست خیلی بهتر با آن برخورد کند. هر دو برای یک ایالت بازی می‌کنند و به اندازه کافی کریکت بازی کرده‌اند. گوتام یک قهرمان جام جهانی است، ویرات یک قهرمان است. هر دو از دهلی آمده اند. من فکر می کنم بهترین کار این است که هر دو را بنشینیم و به آن پایان دهیم. یک بار برای همیشه.” راوی شاستری در استار اسپورت گفت.

“هر کس این کار را انجام دهد، هر چه زودتر، بهتر است، زیرا شما نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد. ادامه دهید، دفعه بعد که دوباره ملاقات می‌کنند، حرف‌هایی رد و بدل می‌شود و یک چیز به چیز دیگری منجر می‌شود. هر چه زودتر، بهتر. اگر مجبور شوم. آن را انجام بده (با واسطه بین دو ستاره)، چنین باشد».

هر دو روز سه‌شنبه 100 درصد هزینه‌های مسابقه خود را به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL جریمه کردند.

تعامل کوتاه با کوهلی، که در طول مسابقات میدانی RCB بسیار متحرک به نظر می رسید، با بازکننده LSG، Kyle Mayers، به نظر می رسید که باعث درگیری شود.

در حالی که بازیکنان بعد از مسابقه دست می دادند، ناوین الحق و کوهلی بازیکن LSG در حال تبادل نظر بودند و گلن مکسول از RCB آنها را از هم جدا کرد.

به دنبال آن Gambhir مایرز را از گپ با کوهلی دور کرد.

درست پس از آن، گامبیر در حال حمله به کوهلی حتی زمانی که بازیکنان LSG، از جمله کاپیتان مصدوم KL Rahul، او را مهار می کردند، دیده شد. اما در نهایت کوهلی و گامبیر درگیر مشاجره شدیدی با بازیکنان دو طرف شدند که آنها را احاطه کرده بودند.

Gambhir متحرک‌تر از این دو به نظر می‌رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کارکنان پشتیبانی از حمله به سمت کوهلی منع شد. این بعد از دست دادن آن دو بود.

در ابتدا کوهلی در حالی که شانه گامبیر را در دست گرفته بود، دیده شد، اما با ادامه تبادلات داغ، آمیت میشرا، کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB و ویجی داهیا دستیار مربی LSG – که او نیز اهل دهلی است – وارد عمل شدند تا این دو را از هم جدا کنند.

پس از درگیری، کوهلی نیز در حال صحبت با کاپیتان LSG راهول دیده شد.

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند و با هم برای تیم ایالتی دهلی بازی کرده اند اما سابقه رویارویی داشته اند.

با ورودی های PI

موضوعات ذکر شده در این مقاله