“اکنون ازدواج است”: برداشت منحصر به فرد ویرندر سهواگ در ارتباط با شوبمن گیل در احمدآباد

شوبمن گیل اولین قرن IPL خود را روز دوشنبه به ثمر رساند.© BCCI

شوبمن گیل، بازیکن ستاره هند، علاقه خاصی به استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد دارد. در حالی که ثبات در امتیاز دهی در مسیرهای مختلف یکی از ویژگی های بازیکن راست دست بوده است، اما آمار او در سالن کریکت در احمدآباد واقعاً چشمگیر بوده است. در فوریه امسال، گیل اولین گل خود را در قرن T20I در حالی که در محل مسابقه مقابل نیوزلند بازی می کرد، به ثمر رساند. ماه بعد او را دید که یک قرن آزمایشی را در همان سطح به ثمر رساند. روز دوشنبه، گیل با به ثمر رساندن اولین IPL تن خود، به داستان عشق خود با احمدآباد افزود.

گیل در بازی مقابل سان رایزر حیدرآباد، 101 ران از 58 توپ به ثمر رساند و نقش مهمی در برد 34 ران گجرات تایتانز داشت. ویرندر سهواگ، بازکننده سابق هند، بسیار تحت تأثیر عملکرد گیل قرار گرفت.

“این بزرگترین فصل اضافه شده (در داستان عشق بین شوبمن گیل و احمدآباد) بود. ترجیح می دهم بگویم که اکنون یک ازدواج است. داستان عشق به ازدواج تبدیل شده است. به نظر می رسید که او روی سطحی کاملاً متفاوت می زد. او سهواگ در حالی که ضربات گیل روی کریباز را تجزیه و تحلیل می کرد، گفت: به راحتی مرزها را به ثمر رسانده بود، اما همه ضربات دیگر با مشکل مواجه بودند.

او افزود: “ما مدت زیادی است که در مورد Shubman صحبت می کنیم. او امسال در T20Is و Tests صد امتیاز کسب کرد، در ODI دو صد امتیاز گرفت و اکنون در IPL نیز یک قرن امتیاز کسب کرده است.”

گیل تنها با 56 توپ به مرز قرن رسید و با آن به اولین صددرصد برای مدافع عنوان قهرمانی GT تبدیل شد. او تنها با 22 توپ به رکورد 50 ران رسید و سپس با وجود افتادن ویکت ها در انتهای دیگر خونسردی خود را حفظ کرد تا به رکورد سه رقمی برسد.

گیل یک قرن در تست ها، ODI ها، T20Is و حتی IPL دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که به این موفقیت دست یافته است. او همچنین در IPL 2023 از مرز 500 ران عبور کرده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله