“او یک پایان دهنده است”: آنیل کومبل ستاره پنجاب کینگز را پس از پیروزی در مقابل سوپر غول های لاکنو تمجید می کند

پنجاب کینگز برای یک مسابقه عصر شنبه با سوپر جاینتز لاکنو به ورزشگاه اکانا در لاکنو رفت و با برد 2 ویکت در یک مسابقه نزدیک از زمین خارج شد. سوپر غول‌ها توسط KL Rahul رهبری می‌شد که 74 ران (56b، 8×4، 1×6) به دست آورد تا به آنها کمک کند تا هدف خود را 160 دوش تعیین کنند. سام کوران که در غیاب شیخار داوان هدایت کینگز را بر عهده داشت، منتخب بولرها بود و سه ویکت را به دست آورد. کینگز این را با 3 تحویل اضافی دنبال کرد که توسط اولین نیم قرن IPL سیکندررضا (57، 41b، 4×4، 3×6) و 23 توپ آتشین 10 توپ توسط شاهرخ خان به پیروزی رسید.

عملکرد همه جانبه شاهرخ خان برای پادشاهان پنجاب فراموش نشد، زیرا آنیل کومبل، سردار سابق آزمون هند، از عملکردهای میدانی خان در پیروزی تعریف کرد: “فکر می کنم پنجاب در زمین بسیار چشمگیر بود. فیلدینگ زمینی خوب بود. اما شکار فوق العاده بود، به خصوص از شاهرخ خان در عمق، آسان نیست، زیرا شما نه تنها به دنبال این هستید که زیر توپ قرار بگیرید، بلکه نگران خط آنجا نیز هستید. شاهرخ خان فوق العاده بود.”

کومبل، که قبلاً بخشی از پادشاهان پنجاب بود، به خاطر بازی‌هایش در JioCinema، از خان تمجیدهای بیشتری کرد. خوشحالم که می بینم او کارها را تمام می کند. در بازی قبلی نیز، او دقیقاً در پایان یک بازی کوتاه داشت. اما این بازی تحت فشار بود. آنها باید تقریباً 10 ران اوور در دو اور آخر می گرفتند، با هارپریت برار در انتها و سیکندررضا در اور قبلی به میدان رفتند. این امتیاز 23 بود تا کار پنجاب را تمام کند. این به او اعتماد به نفس زیادی برای حضور در نیمه دوم مسابقات می دهد.”

پادشاهان دیدند که سیکاندر رازا برای تعقیب هدف با موفقیت یک تغییر مهم با خفاش انجام داد که منجر به ستایش پارتیو پاتل بازیکن سابق کریکت هند در JioCinema شد که پنجاب را به پیروزی رساند.

“شما به یک ضربه زن باتجربه نیاز دارید، مخصوصاً در تعقیب و گریز مانند این. شیخار داوان بازی نمی کرد و آنها به یک ضربه زننده برای کنترل مسابقه نیاز داشتند و کسی که می دانست در صورت وجود فرصت، چه زمانی باید یک بازی بزرگ را تبدیل کند. می‌دانست که فرصتی برای زدن شوت‌های بزرگ در اوور توسط کرونال پاندیا وجود دارد و او دقیقاً همین کار را کرد. با حضور در صحنه بین‌المللی، فکر می‌کنم این یک مسئله زمان بود که او به اینجا بیاید و عملکرد خوبی داشته باشد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله