“او یک هوسران است…”: راشمیکا ماندانا بازیکن کریکت و تیم مورد علاقه خود را نام می برد

لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ماه مارس با یک مراسم افتتاحیه پر زرق و برق در احمدآباد آغاز شد. راشمیکا ماندانا بازیگر محبوب یکی از بازیگران ستاره در مراسم افتتاحیه بود. این بازیگر ستاره که نامی شناخته شده در صنایع فیلم کانادا، تامیل و تلوگو است، با آهنگ “ساامی” از فیلم “Pushpa: The Rise” وارد شد. هنگامی که او آهنگ های “Srivalli” از “Pushpa” و “Naatu Naatu” از آهنگ معروف “RRR” را اجرا می کرد، جمعیت در تشویق به شدت بلند شدند. تامانا باتیا، هنرپیشه دیگر و آریجیت سینگ، خواننده ستاره نیز در این مراسم پر ستاره اجرا کردند.

حالا راشمیکا تیم IPL مورد علاقه خود را معرفی کرده است. “خب، RCB. من از بنگلور، از کارناتاکا هستم. ما “Ee Sala Cup Namde” را داریم (امسال جام مال ماست). بنابراین من فکر می کنم که فقط ادامه یافت. امیدوارم امسال بتوانم بروم و بازی RCB را ببینم.” او در استار اسپورت گفت.

هنگامی که از او در مورد کریکت IPL مورد علاقه او پرسیدند، او پاسخ داد: “آقا ویرات. او یک فتنه گر است. او عالی است.”

رویال چلنجرز بنگلور قصد دارد تا در روز دوشنبه با یک غول جنگجوی Lucknow Super Giants در IPL در لاکنو، اتکای بیش از حد خود را از بین ببرد. RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است.

از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

فیلدینگ و صید نیز باید بهبود یابد، چیزی که خود کوهلی پس از باخت به KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

محمد سراج بازیکن برجسته RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر پرتاب کننده های سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه بولینگ اورهای سخت را دارد اما او می خواهد نرخ اقتصادی خود را از 9.94 پایین بیاورد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله