“او مرا صدا زد و جادو…”: آمباتی رایودو در ژست جایزه بزرگ MS Dhoni

یکی از محبوب ترین بازیکنان کریکت در سراسر جهان، MS Dhoni نه تنها جام لیگ برتر هند (IPL) را با چنای سوپر کینگز به دست آورد، بلکه چندین قلب را با حرکت بزرگ خود در فینال به دست آورد. در حالی که سوپر کینگز در فینال پیروزی 5 ویکتی مقابل گجرات تایتانز را به پایان رساند، دونی آمباتی رایودو و راویندرا جادجا را به دست آورد تا جام را در استادیوم نارندرا مودی بلند کنند. حرکت بزرگ دونی باعث شد تا هواداران در مقابل فروتنی او تعظیم کنند. در گفتگو با NDTV، Rayudu در مورد ژست کاپیتان CSK صحبت کرد.

رایودو فاش کرد که Dhoni با او و Jadeja تماس گرفته و از آن‌ها خواسته است که به او در بالا بردن جام تشریفاتی بپیوندند. این دو متعهد شدند و در حال بلند کردن پنجمین جام IPL CSk با هم دیده شدند و دونی در کنار آنها ایستاده بود.

“قبل از مراسم، او با من و جادو تماس گرفت و گفت که می‌خواهد در بلند کردن جام به او بپیوندیم. او فکر می‌کند زمان مناسبی بود که با هر دوی ما این کار را انجام داد. واقعاً از طرف او خاص بود، من نمی‌خواهم. رایودو کهنه کار که پس از فینال IPL 2023 بازنشسته شد، گفت: فکر کنید چنین اتفاقی افتاده است. او همان کسی است که جهان می شناسد.

Dhoni در مراسم معرفی پس از بازی از رایودو ستایش کرد و گفت این دو کریکت بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

“نکته ویژه در مورد رایودو این است که او همیشه 100% خود را در زمانی که در زمینش حضور دارد ارائه می دهد. اما با حضور او در تیم، من هرگز جایزه فیرپلی را نخواهم گرفت. او همیشه می خواهد کمک کند و یک کریکت باز فوق العاده بوده است. من من برای مدت طولانی با او بازی کرده‌ام، از زمان تورهای هند A. او بازیکنی است که می‌تواند به یک اندازه خوب بازی کند. او این بازی را به یاد خواهد آورد، او نیز مانند من است – نه کسی که اغلب از تلفن استفاده می کند. آنچه مهم است این است که او حرفه ای فوق العاده داشته است و امیدوارم از مرحله بعدی زندگی خود لذت ببرد.” .

موضوعات ذکر شده در این مقاله