“او ما را در تورها شکنجه کرد…”: سرمربی CSK استفان فلمینگ ستاره KKR را ستایش کرد

سرمربی چنای سوپر کینگز، استفن فلمینگ، از فرصت از دست رفته برای انتخاب وارون چاکروارتی، بازیکن سابق خود در حراجی های IPL ناراحت شد و گفت که از دست دادن او “هنوز به ما آسیب می زند”. چاکراوارتی چند سال به عنوان توپ‌زن تور CSK خدمت کرد و در طول مدت حضورش در آنجا، باترهای CSK از جمله کاپیتان MS Dhoni را دچار مشکل کرد. با انجام اولین بازی IPL خود در Chepauk، The Tamil Nadu Off-spinner نقشی حیاتی در پیروزی شش ویکت کلکته نایت رایدر در برابر CSK در روز یکشنبه ایفا کرد.

“این هنوز هم به ما صدمه می زند (از دست دادن وارون). او ما را چند سال در تور شکنجه کرد. فقط با حراج ها، به این شکل که هست، ما نتوانستیم او را حفظ کنیم.” فلمینگ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

چاکراوارتی در حراج سال 2019، پادشاهان پنجاب (پادشاهان یازدهم پنجاب) را به قیمت 8.4 کرور روپیه انتخاب کرد، قبل از اینکه KKR او را به قیمت 4 کرور در سال 2020 بخرد و از آن زمان او را حفظ کرده است.

موضوع در مورد بازیکنان تامیل نادو در تمام تیم‌های مختلف است، آنها نیز درباره او می‌دانستند. ما نتوانستیم او را مخفی نگه داریم.

زمانی که مقابل ما در تورها توپ زد، ما به عنوان یک استعداد از او بسیار هیجان زده بودیم. و امسال او را به قیمت گزافی دوست داشتیم. او امروز خیلی خوب توپ زد، او یک سلاح است. در باخت یکشنبه، فلمینگ گفت CSK شرایط را به درستی نخوانده است.

“فکر نمی‌کنم شرایط را به درستی فراهم کنیم، بازی گذشته بسیار سخت بود. این بازی در واقع یک جهش اسفنجی برای شروع داشت و سپس با ادامه بازی، مقداری نیش را از دست داد.

فلمینگ افزود: “آزمایش و بررسی اینکه سطوح قرار است با شبنم چه کاری انجام دهند، بسیار دشوار است. من گفتم در کل راه، ما هنوز در حال یادگیری این شرایط جدید هستیم.”

CSK پس از دو سال به بازی در خانه بازگشت و نیوزیلندی گفت که آنها همچنان در تلاش برای درک شرایط در Chepauk هستند که با سال 2019 متفاوت است.

تاکید می‌کنم که آن چیزی که ما ترک کردیم (در سال 2019) نیست. ما سخت تلاش کرده‌ایم تا بفهمیم و بفهمیم.

“بنابراین، هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده است تقریباً بی‌ربط است زیرا ما با آن آشنا می‌شویم و سعی می‌کنیم آن را کمی متفاوت جلو ببریم.

او افزود: «نمرات بیش از 200 و همچنین نمرات 145 وجود دارد، بنابراین واریانس بسیار کمی وجود دارد».

در همین حال، آبیشک نایار دستیار مربی KKR از رینکو سینگ به عنوان یک بسته ایده آل برای داشتن در هر تیمی استقبال کرد.

“رینکو سینگ همیشه یک بازیکن بزرگ در عرصه چرخش بوده است. اگر به گذشته برگردید و به فصل درجه یک او، به طور کلی کریکت داخلی نگاه کنید، رینکو نامی است که یکی از آن سه چهار نفری است که موفق بوده اند. در دو سه فصل گذشته، او پس از بازی گفت.

او همیشه کسی بوده است که این کار را برای یو پی اس در کریکت داخلی در موقعیت های مختلف انجام داده است. او می داند چگونه در این شرایط بازی کند، کریکت داخلی یکی از چالش برانگیزترین زمین ها را به شما می دهد. تا او را ببینم که اینطور به موفقیت می رسد.”

نایار در مورد چگونگی انجام کارهای سخت در پشت صحنه صحبت کرد که منجر به تغییر در ثروت چاکراوارتی شد. پس از فصل گذشته، ما کمی در مورد آنچه که فکر می‌کردیم اشتباه بود بحث کردیم و همچنین فکر می‌کنم وقتی فصل به فصل بازی می‌کنید، تیم‌ها تمایل دارند شما را متفاوت هدف بگیرند.

“یکی از کارهایی که در طول فصل خارج از فصل و در طول فصل انجام دادیم این بود که چالش‌هایی را که قرار بود با آن‌ها روبرو شویم، درک کنیم. تفاوت فاحشی از نظر نحوه استفاده او از زایمان‌هایش وجود دارد – استفاده از چیزی که از بین می‌رود. کمک مربی KKR افزود: خیلی بیشتر از سال گذشته که انجام می داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله