“او به من می گوید که…”: آرجون تندولکار به توصیه پدر ساچین در حالی که او اولین ویکت IPL خود را می گیرد

آرجون تندولکار بازی روز سه شنبه مقابل سان رایزرز حیدرآباد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را برای همیشه به یاد می آورد. زیرا این مسابقه بود، زمانی که ضربان‌ساز 23 ساله هندی بمبئی اولین ویکت خود را در رقابت نخبگان T20 گرفت. پدر و بزرگ کریکت او ساچین تندولکار در رختکن MI حضور داشت زمانی که آرجون ویکت بوونشوار کومار را در آخرین اوور تعقیب و گریز 193 ران SRH در برابر MI اسکالپ کرد. آرجون آخرین اور را دریافت کرد و SRH به 20 نیاز داشت. در نهایت، MI با 14 ران پیروز شد. پس از گرفتن اولین ویکت خود، آرجون در مورد ورودی های ساچین در بازی خود صحبت کرد.

“بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی چیزی که در دست داشتم، نقشه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما فقط این بود که یک کاسه پهن کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه زن را وادار کنیم که آن را به زمین بزند. سمت بلندتر،» او گفت.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمانی که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و بهترین کارم را انجام می دهم. ما (ساچین تندولکار و او) در مورد کریکت صحبت می کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک ها صحبت می کنیم و او به من می گوید که به آنچه که در هر بازی تمرین می‌کنم، برمی‌گردم. من فقط روی بازی‌ام تمرکز کردم، بولینگ با طول‌ها و خطوط خوب در جلو. اگر نوسان داشت، یک امتیاز است، اگر نشد، همینطور باشد.”

در صحبت کردن در مورد بازی، کامرون گرین قدرت بی رحم خود را در راه رسیدن به یک IPL دوشیزه به نمایش گذاشت قبل از اینکه آرجون تندولکار با فشار شدید یک اور درخشان 20 را بدست آورد، در حالی که سرخپوستان بمبئی سان رایزرز حیدرآباد را با 14 ران شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه شنبه شکست دادند. گرین (64 غیر از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از ضربه زدن به امتیاز 192 برای پنج نفر اخراج کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به سمت خفاش نمی آمد، بدست آوردن مرزها از همان ابتدا سخت بود، اما سانرایزرز از یک پاورپلی معمولی بازیابی کرد و با کمک بازکننده مایانک آگاروال (48 از 41) و هاینریش کلاسن (هنریش کلاسن) بازی را به عمق برد. 36 تخفیف 16).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و برای سومین شکست خود در پنج بازی، همگی 178 در 19.5 اور از بازی خارج شدند.

در حالی که آگاروال دو دوهای بسیار مورد نیاز را داشت، ضربه کلاسن بود که بمبئی را تحت فشار قرار داد. آفريقاي جنوبي حمله را به پيوش چاولا لگي كهنه كار برد و او را با حركت 4 و 6 در 21 دوان حركت كرد.

Sunrisers به ​​60 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت و مارکو یانسن (13 بر 6) و واشنگتن ساندار (10 بر 6) بازی را با یک سری مرزها جالب کردند قبل از اینکه دومی بهای دویدن معمولی بین ویکت ها را بپردازد.

تندولکار با انجام دومین بازی خود در IPL، مجدداً دو اور با توپ جدید انجام داد و قبل از بازگشت به فینال پرفشار با Sunrisers که به 20 ران نیاز داشت، بازگردد.

تندولکار کاسه پر و پهن را انتخاب کرد و توانست این کار را برای تیمش انجام دهد. او اولین ویکت IPL خود را در این فرآیند دریافت کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله