“او بهترین است…”: هم تیمی سابق MS Dhoni در CSK این ستاره را از او به عنوان پایان دهنده بهتر انتخاب می کند

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni با Ajinkya Rahane© توییتر

شهرت MS Dhoni به عنوان یک تمام کننده به خوبی شناخته شده است. کاپیتان چنای سوپر کینگز در طول سالیان متمادی به خاطر حفظ خلق و خوی خنک یخی در برابر فشارها شهرت پیدا کرده است. او این کار را برای تیم کریکت هند انجام داد و هنوز هم این کار را برای چنای سوپر کینگز انجام می دهد. با این حال، عمران طاهر، اسپینر آفریقای جنوبی، که چند سال برای CSK در لیگ برتر هند (IPL) بازی کرد، AB de Villiers را به عنوان یک تمام کننده بهتر انتخاب کرد. دی ویلیرز نیز در طول روزهای بازی خود برای رویال چلنجرز بنگلور، نیرویی بود که باید با او حساب کرد.

طاهر، که در جریان بازی IPL 2023 بین CSK و RR در روز پنجشنبه در مورد Star Sports نظر می داد، از او پرسیده شد که بین ABD و MSD چه کسی بهتر است؟

اسپینر سابق آفریقای جنوبی یک انتخاب روشن داشت. “این یک انتخاب سخت است. در بازی مدرن، من احساس می‌کنم که هیچ بازیکنی بهتر از ABD وجود ندارد. چه به عنوان یک پایان‌دهنده یا در هنگام ساخت یک دوره در بالاترین رتبه. او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. طاهر گفت، بنابراین، من او را از MSD انتخاب می کنم.

هر جا که MS Dhoni این بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند، به نظر می رسد تماشاگران از او حمایت می کنند، صرف نظر از اینکه بازی خانگی Chennai Super Kings باشد یا خیر. کاپیتان افسانه ای 41 ساله گفته است که این آخرین مرحله از دوران حرفه ای او است. طبق چندین گزارش، این ممکن است آخرین IPL Dhoni باشد. او قبلاً از کریکت بین المللی بازنشسته شده است. چند روز پیش در باغ ادن در کلکته، طرفداران تعداد زیادی برای حمایت از Dhoni آمدند. در جیپور روز پنجشنبه، در بازی CSK-راجستان رویالز، تفاوتی نداشت. سانجو سامسون، کاپیتان RR، پس از برنده شدن در پرتاب، در مورد آن نظر داد.

“ما دوست داریم اول ضربه بزنیم. ما دوست داریم به قدرت خودمان که دفاع کردن است پایبند باشیم. بازی کردن در 200مین بازی RR احساس فوق العاده ای دارد، 10 سال بازی کردن احساس بسیار خوبی است. دوست دارم امروز رنگ صورتی را اینجا ببینم، اما رنگ زرد است و ما می دانیم که دلیل آن این است (لبخند می زند).

موضوعات ذکر شده در این مقاله