“او بهای آن را پرداخت کرده است…”: تناسب اندام پریتوی شاو پس از حذف توسط دی سی زیر سوال رفته است.

عکس فایل Prithvi Shaw.© BCCI/IPL

پریتوی شاو قطعا بهترین دوران خود را پشت سر نمی گذارد. این باتر در 6 بازی برای دهلی کپیتالز در IPL 2023، 47 دوش به ثمر رساند، قبل از اینکه حتی نامش در لیست بازیکنان تعویضی در جریان پیروزی تیم مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجیو گاندی قرار نگرفت. سایمون دال بازیکن سابق کریکت نیوزیلندی از شاو که از فرم خارج شده انتقاد کرده است. دال آمادگی جسمانی خود را زیر سوال برد و افزود که hsa جوان تاوان عدم تنظیم بازی خود را پرداخت کرده است.

“شما نمی توانید همان مسیر را ادامه دهید. اگر همه چیز درست نیست، باید آن را تغییر دهید و او باید بفهمد که در چه موقعیتی در بازی خود قرار دارد. این به اندازه کافی خوب نیست. یک حادثه با فرار رخ داد. -وضعیت خارج از بنگلور با (دیوید) وارنر. او تمام مدت زمانی که دهلی در زمین بازی می کرد پشت نیمکت می نشست و هیچ کاری نمی کرد و بعداً وقتی بیرون آمد تنبلی در دویدن داشت. این چیزهای کوچک در بازی که می آید. او یک فصل ضعیف را پشت سر گذاشته است. من فکر نمی‌کنم که او بیش از حد آماده باشد. فکر نمی‌کنم او واقعاً بازی خود را به این شکل تنظیم کرده باشد و بهای آن را پرداخته است.”

در مورد این مسابقه، تلاش همه جانبه واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا سان رایزرز حیدرآباد هوای سختی را با تعقیب و گریز پایین تر از حد نصاب انجام داد تا با هفت ران به دهلی کپیتالز سقوط کند، سومین شکست متوالی آنها در IPL.

ساندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول بازی، ضعف‌های تیم دهلی کپیتالز را آشکار کردند تا پس از دیوید وارنر، آنها را به 144/9 محدود کند. خفاش را انتخاب کرد

اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله