“او بسیار مورد پرستش است”: ستاره چنای سوپر کینگز در ستاره “شگفت انگیز” MS Dhoni

چنای سوپر پادشاهان در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

دوون کانوی بازیکن کریکت چنای سوپر کینگز و نیوزلند در مورد فوق ستاره بودن MS Dhoni صحبت کرد و این که چگونه از حمایتی که کاپیتان سابق تیم کریکت هند در طول لیگ برتر هند (IPL) 2023 از آن برخوردار بود حیرت زده شد. در طول مسابقاتی که اخیراً به پایان رسیده بود، در هر مکان برگزار شد و او با هدایت تیمش به عنوان پنجمین رکورد، لطف خود را برگرداند. در یک تعامل اخیر، کانوی در مورد تجربیات خود از بازی زیر نظر Dhoni و رابطه ای که تیم و بازیکنان با کاپیتان CSK دارند صحبت کرد.

کانوی در SENZ Mornings گفت: «او (Dhoni) در هند بسیار محبوب است، او تقریباً در آنجا پرستش می شود. دیدن موارد زیر و حمایتی که آنها از او دارند باورنکردنی است. هر بازی خارج از خانه ای که داشتیم تقریباً یک بازی خانگی بود زیرا همه طرفدارانی که برای حمایت از MS Dhoni سفر می کردند.

“این خاص بود – دنیایی متفاوت از آنچه ما به آن عادت کرده ایم. فکر نمی کنم به دلیل شهرتش بتواند کارهای زیادی در خارج از هتل انجام دهد. او از احترام بازیکنان برخوردار است.

کانوی همچنین در مورد فرهنگ رختکن در CSK و سرمربی تیم استفن فلمینگ صحبت کرد.

«همانطور که او (فلمینگ) نمایش را در آنجا اجرا می کند، فرهنگ خوبی را پیش می برد. او رابطه خوبی با ام اس و صاحبان فرنچایز دارد. حمایت از او برای ما به عنوان یک گروه و افراد بسیار مهم و مفید است.
CSK با پنج ویکت (DLS) گجرات تایتانز را شکست داد و جام IPL 2023 را به دست آورد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله