اولی پوپ با Maiden Double Ton تاریخ ساز شد و رکورد 41 ساله را شکست

اولی پوپ پس از اینکه بن داکت سریعترین 150 را در تستی در لردز گردآوری کرد، در حالی که انگلیس در روز جمعه در گرم کردن خاکستر خود علیه ایرلندی که از کلاس خارج شده بود شورش کرد، یک قرن دو برابر کرد. 205 پاپ و 182 داکت سنگ بنای برتری 524 بر 4 انگلیس بودند که در روز دوم چهارم، با برتری 331 ران اعلام شد. این زوج پس از کنار هم قرار گرفتن با نتیجه 109-1 پس از خروج زاک کرولی برای 56، جایگاه 252 ویکت دوم را به اشتراک گذاشتند. داکت و پوپ هر دو در یک جلسه در روز جمعه صد دوش به ثمر رساندند، داکت چپ دست در بازی صبح به این شاهکار دست یافت و پاپ او را بین ناهار و چای تطبیق می دهد.

این سریعترین دو قرن در خاک انگلیس بود. این رکورد قبلاً متعلق به یان بوتهام بود که در 220 توپ مقابل هند در اووال دو تن را به ثمر رساند. پوپ در 207 تحویل به این نقطه عطف دست یافت.

و داکت، با زدن یک توپ 150، رکورد دان بردمن بزرگ استرالیا را با 166 توپ برای سریعترین تست 150 در لردز، در همان اولین تست بازکننده انگلیس در زمین خانگی، پشت سر گذاشت.

داکت و پوپ هر دو با 172 مسابقه اول ایرلند به تنهایی در صدر قرار گرفتند.

اما یک تیم ایرلند تنها در تست هفتم خود و همچنان در جستجوی اولین برد در این سطح بود، سرعت و فریب کاری نداشت که بتونه‌های خوب را در زمینی خوب به دردسر بیندازد، مارک آدایر و فیون هند اولین بازیکن هر دو بیش از 100 ران را واگذار کردند. .

جو روت به خود کمک کرد تا به 55 برسد زیرا او تنها یازدهمین بتمن در کل و دومین انگلیسی پس از آلستر کوک شد که 11000 دوش آزمایشی را قبل از دادن ویکت به دست آورد.

پوپ، 197 ساله که برای چای بیرون نیامده بود، با پیشروی در یک دوره آزمایشی دو قرن به سبک و سیاق پیش رفت تا برای شش نفر سوم از تنها 207 توپی که با آن مواجه شد، اندی مک براین را به سمت خود براند.

اما در تحویل بعدی، یک پاپ در حال شارژ به راحتی سرگردان شد و بن استوکس کاپیتان انگلیس سپس اعلام کرد.

انگلیس تنها 20 ران عقب تر از سر گرفته بود، پس از دریانورد کهنه کار استوارت برود در روز پنجشنبه 5-51.

داکت در آن زمان 60 ساله نبود و پوپ نایب کاپیتان انگلیس در 29 بازی شکست ناپذیر بود.

طولی نکشید که انگلیس مجموع ایرلند را اصلاح کرد و یک ولگردی صبحگاهی که آنها یک ویکت را از دست ندادند، آنها را به 325-1 رساند.

داکت سپس مک‌براین را در شش بازی اول بازی شکست داد تا به عدد 176 برسد و به تنهایی از مجموع ایرلند پیشی بگیرد.

این بازیکن 28 ساله به یکی از سریع‌ترین بازی‌های کریکت تست در دو قرن نزدیک می‌شد که یک توپ جایگزین برای ایرلند موفق شد و داکت با گراهام هیوم با سرعت متوسط ​​بازی کرد.

دوش‌های او تنها با 178 توپ، شامل 24 توپ چهار و شش توپ، با داکت راه می‌رفت و از سوی جمعیت غرق آفتاب در «خانه کریکت» تشویق می‌شد.

هیچ مهلتی برای ایرلند وجود نداشت، با ستاره بتمن، روت، مجموعه وسیعی از ضربات را باز می کرد که در برخی مواقع بیشتر شبیه یک جلسه تور بود تا یک مسابقه آزمایشی.

هم پاپ و هم روت مک برین را برای شش نفر در همان اوور لوفت کردند.

و پاپ 25 ساله به سبک 150 با یک چهار نفره از کورتیس کامفر خارج از رانده شد.

اولین آزمایش خاکستر در Edgbaston در 16 ژوئن آغاز می شود اما قبل از آن استرالیا در فینال مسابقات جهانی تست هفته آینده در Oval به مصاف هند می رود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله