اولین بار! Rohit Sharma’s MI تاریخچه IPL را با Giant Run-Chase در مقابل PBKS ایجاد کرد

روهیت شارما خوشحال شد زیرا MI PBKS را با 6 ویکت شکست داد© BCCI/Sportzpics

هندی‌های بمبئی نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کردند، زیرا روز چهارشنبه با موفقیت هدف 215 دوش مقابل پادشاهان پنجاب را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 دنبال کردند. در یک مسابقه پر امتیاز دیگر در شانزدهمین دوره لیگ T20، هندی‌های بمبئی شاهد نمایش‌های تاکیدی از سوریاکومار یاداو و ایشان کیشان بودند که دو نفر هندی تیم را به پیروزی 6 ویکت در موهالی هدایت کردند. به عنوان یک نتیجه موفقیت آمیز، قهرمانان 5 بار به اولین تیم تاریخ IPL تبدیل شدند که برای دو مسابقه متوالی یک هدف بیش از 200 را تعقیب کردند.

در مسابقه قبل، قهرمانی های تیم دیوید به تیم کمک کرد تا یک پیروزی به یاد ماندنی را در برابر راجستان رویالز کسب کند، و مردان روهیت با موفقیت یک هدف 213 دونده را تعقیب کردند.

با در نظر گرفتن شیوه ای که واحد ضربه زنی MI در این فصل انجام داده است، هدف 215 دوش تعیین شده توسط پنجاب مانند یک درخواست سخت به نظر می رسید. اما، ایشان با یک توپ 41 توپ 75، سکو را به خوبی گذاشت. کامرون گرین (23 بر 18) و سوریاکومار یاداو (31-توپ 66) تیم را در تعقیب نگه داشتند.

با این حال، پس از خروج سوریا، طرفداران MI دلیلی برای نگرانی داشتند. اما تیم دیوید و تیلاک ورما ثابت کردند که ویکت موهالی چقدر برای ضربه‌زنان خوب است. این دو به ترتیب امتیاز 19 بر 10 و 26 امتیاز از 10 را به دست آوردند تا تعقیب و گریز را در 18.5 اور به پایان برسانند.

“زمانی که فرمت T20 را شروع کردیم، 150 یک امتیاز برنده بود. یک ضربه اضافی نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. میانگین امتیاز در این فصل حدود 180 است، من داشتم بررسی می کردم. SKY این کار را چند بار انجام داده است. برای بازی کردن. روهیت، کاپیتان MI در پایان مسابقه گفت.

نتیجه همچنین باعث شد که PBKS در بازی های خانگی شکست بخورد. این چهارمین شکست متوالی برای فرنچایز تحت رهبری شیخار داوان در موهالی بود.

هندی‌های بمبئی با 5 پیروزی در 9 مسابقه در رده ششم جدول امتیازی قرار گرفتند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله