اولین بار در تاریخ! هاردیک پاندیا و کرونال پاندیا در IPL 2023 به شاهکاری منحصر به فرد دست یافتند

کرونال پاندیا و هاردیک پاندیا نام خود را در کتاب‌های تاریخی به‌عنوان اولین گروه از برادران برای کاپیتان تیم‌های حریف در یک رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 نوشتند، زیرا تایتان‌های گجرات در روز یکشنبه مقابل لاکنو سوپر غول‌ها قرار می‌گیرند. در حالی که هاردیک سال گذشته در اولین فصل خود GT را به عنوان قهرمانی IPL هدایت کرد، Krunal در غیاب KL Rahul کاپیتانی LSG را بر عهده گرفت. در حالی که برادران قبلاً به عنوان حریف مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، این اولین بار است که به عنوان کاپیتان به مصاف یکدیگر می روند.

کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) کرونال پاندیا برنده بازی پرتاب شد و تصمیم گرفت ابتدا کاسه کند.

“ما اول کاسه بازی می کنیم. این یک رویا برای ما است که تیم های خود را رهبری می کنیم. در مجموع ویکت همینطور بازی می کند. ما تیم ضربه زنی خوبی داریم و آرزو داریم شانس خود را برای تعقیب کل بازی کنیم. ما کریکت خوبی بازی کرده ایم. کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، کرونال پاندیا، در زمان پرتاب گفت.

“ما می زدیم. من به آنچه می خواستم رسیدم. این یک روز احساسی است، پدر ما باید افتخار می کرد. این اتفاقی است که برای اولین بار رخ می دهد، بنابراین خانواده ما افتخار می کنند. یک پاندیا قطعا امروز برنده خواهد شد. این در مورد ابراز خودمان است. و نگران نتیجه نباشید. ترس از شکست ممکن است وجود داشته باشد، اما ما باید کریکت خوب بازی کنیم. کسی که مجبور به تغییر است، کوچولو بیرون است زیرا باید برای ایرلند بازی کند، آلزاری به جای او می آید.” پاندیا گفت.

Lucknow Super Giants (بازیگر XI): کوینتون د کوک (و)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کاران شارما، کرونال پاندیا (c)، مارکوس استوینیس، سواپنیل سینگ، یاش تاکور، راوی بیشنوی، محسن خان و آوش خان.

زیرمجموعه های LSG Impact:آیوش بادونی، آمیت میشرا، دانیل سامس، یودهویر سینگ و پراک منکاد.

گجرات تایتانز (بازیکن یازدهم):Wriddhiman Saha(w)، Shubman Gill، Hardik Pandya(c)، Vijay Shankar، David Miller، Abhinav Manohar، Rahul Tewatia، Rashid Khan، Mohit Sharma، نور احمد و Mohammed Shami.

زیرمجموعه های GT Impact: آلزاری جوزف، داسون شاناکا، کی اس بهارات، شیوام ماوی و جایانت یاداو.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله