اولین بار در تاریخچه IPL! آرجون تندولکار با پدر ساچین رکوردی بی نظیر به دست آورد

از آنجایی که سرخپوستان بمبئی روز یکشنبه برای بازی در لیگ برتر هند در سال 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز حاضر شدند، روهیت شارما کاپیتان به دلیل مشکل معده نتوانست بخشی از یازده تیم باشد. این سوریاکومار یاداو معاون او بود که برای این مسابقه کلاه کاپیتان را بر سر گذاشت. در حالی که غیبت روهیت به سوریا فرصتی داد تا قدرت خود را در کاپیتانی امتحان کند، همچنین راه را برای آرجون تندولکار، بازیکن هندی همه کاره بدون پوشش، هموار کرد تا اولین بازی خود را در IPL انجام دهد، دو سال از زمانی که برای اولین بار توسط فرنچایز در حراج سال 2021 امضا شد.

آرجون ابتدا به هندی‌های بمبئی ملحق شد، تنها فرنچایز IPL که پدرش قبل از آویختن کفش‌هایش در آن بازی می‌کرد، پیش از نسخه 2021 لیگ. با این حال، در دو سال حضورش در این فرنچایز، آرجون نتوانست اولین بازی خود را انجام دهد.

در مقابل نایت رایدرز در سال 2023 بود که آرجون سرانجام فرصتی برای اولین بازی خود پیدا کرد و برای اولین بار در تاریخ به بازیکنان MI در یازدهم بازی پیوست. در این روند، آرجون یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرد و او و ساچین اولین زوج پدر و پسری بودند که برای یک فرنچایز در تاریخ IPL حضور داشتند.

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند به همین مناسبت در توییتی نوشت: “پدر و پسر 10 سال بعد برای یک فرنچایز بازی کردند. اولین بار تاریخی در IPL. موفق باشید آرجون تندولکار.”

سرخپوستان بمبئی با پیروزی در آخرین بازی خود مقابل دهلی کپیتالز در آخرین بازی، تقویت بزرگی دریافت کردند. در مقابل، کلکته نایت رایدرز پس از شکست مقابل سان رایزرز حیدرآباد با 23 ران در آخرین مسابقه خود وارد این مسابقه می شود.

سوریاکومار در حین بازی گفت: “دوست دارم ابتدا کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعداً به خوبی روی خفاش می آید. روهیت بیرون است، او یک حشره معده دارد. وقت آن است که یک نمایش خوب ارائه کنیم. ما با یکی می رویم. عوض کن، دوان یانسن وارد می‌شود، استراحت کن همه چیز همین طور است.»

MI Playing XI:ایشان کیشان، کامرون گرین، تیلاک ورما، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، نهال وادهرا، آرجون تندولکار، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، دوان جانسن، رایلی مردیت

موضوعات ذکر شده در این مقاله