“اوایل MS Dhoni برای مدیریت تیم‌ها، امسال…”: Sanjay Manjrekar درخشش کاپیتان CSK را خلاصه می‌کند

چنای سوپر کینگز در روز یکشنبه در بازی روز IPL 2023 در Chepauk میزبان پادشاهان پنجاب است. این نود و نود و نهمین بازی لیگ T20 خواهد بود و تیم تحت رهبری MS Dhoni پس از مواجهه با شکست بزرگ در جیپور در 27 آوریل، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی خواهد بود. پنجاب کینگز نیز شکست بزرگی را در برابر لاکنو سوپر جاینتز متحمل شد. – بازی گلزنی در خانه در دیدار قبلی آنها در بازگشت کاپیتان شیخار داوان در روز جمعه.

بزرگترین نقطه قوت CSK در این فصل نحوه شلیک ضربات آنها و روشی است که کاپیتان MS Dhoni آنها را با بهینه سازی منابع خود به سمت کمال هدایت می کند.

سانجی مانجرکار، بازیکن سابق کریکت هند، دونی را به دلیل نحوه مدیریت هم تیمی هایش و همچنین خودش تمجید کرد زیرا به نظر می رسد آسیب زانو دائماً او را آزار می دهد.

Sanjay Manjrekar که در برنامه Star Sports’s Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “MS Dhoni یک کریکت باز باهوش است. او محدودیت های خود را می داند. ما در این فصل آواتار جدیدی از او می بینیم. اوایل اوایل تیم را مدیریت می کرد، امسال نیز او مدیریت می کند. خودش.”

یکی دیگر از نکات مثبت بزرگ برای CSK، روشی است که Shivam Dube همه کاره است. بازیکن چپ دست قدبلند برای سرگرمی در این IPL ضربات ششم را می زند، و به نظر می رسد راوی شاستری، بازیکن سابق کریکت هند، از بمبئیکار وحشت کرده است.

راوی شاستری در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “شیوام دوبی برد و قدرت دارد. او قد بلندی دارد و فقط با ایستادن در جای خود می تواند به راحتی شش ها را بزند، که او را تبدیل به یک ضربه خطرناک می کند. او مجوز کاپیتان را دریافت کرده است. فقط برو بیرون و منفجر شوم.”

نسخه بازسازی‌شده آجینکیا راهانه، یکی دیگر از تقویت‌کننده‌های بزرگ Chennai Super Kings در IPL 2023 است. این بازیکن ارشد کریکت هند در CSK از آزادی بیان خود برخوردار است که برای او و همچنین برای فرنچایز شگفت‌انگیز بوده است.

آرون فینچ، بازیکن سابق کریکت استرالیا، فکر می‌کند که مربی ایمانی استفن فلمینگ و کاپیتان دونی که در راهان نشان داده‌اند در حال پرداخت سود است.

آرون فینچ در گفت‌وگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “آجینکیا راهان در CSK به آزادی دست یافت. پس از یک دوره ضعیف در سال گذشته، او ممکن بود فکر می‌کرد دوران حرفه‌ای‌اش در IPL تمام شده است. اما پس از اینکه CSK او را انتخاب کرد، فرصت دیگری به دست آورد. او این فرصت غیرمنتظره را با ام اس دونی و استفن فلمینگ به دست آورد که روی شانه هایش ضربه می زنند و می گویند “تو بازی می کنی” برو و کمی لذت ببر، خودت را بیان کن.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله