انگلیس اولین تور پاکستان را طی 16 سال تأیید کرد ، قرار است 2 T20I در اکتبر 2021 بازی کند


به عنوان بخشی از توافق متقابل میان دو تخته کریکت ، انگلیس اولین سفر خود به پاکستان را طی 16 سال گذشته برای یک سری بازی T20 International در دو مسابقه انجام خواهد داد. این دو بازی که در 14 و 15 اکتبر در کراچی برگزار می شود ، بخشی از مسابقات جام جهانی 2021 T20 است. هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) و همتایان آن از پاکستان در روز چهارشنبه تأیید کردند که این تور درست قبل از رویداد بزرگ در هند برگزار خواهد شد.

اخبار

انگلیس توسط PCB برای بازدید از پاکستان در ژانویه سال آینده دعوت شد اما در دسترس نبودن بازیکنان برتر و مسائل مربوط به هزینه ها ، بانک مرکزی اروپا را مجبور به برنامه ریزی مجدد بازدید خود کرد.

واسم خان مدیر اجرایی PCB گفت: “من خوشحالم که تأیید می کنم انگلستان برای بازی در دو T20I در اکتبر 2021 به پاکستان سفر خواهد کرد.”

“این اولین سفر 16 ساله آنها توسط انگلیس به پاکستان است و درهای تورهای آزمایشی و توپ های سفید را در فصل 23-2022 باز می کند.

“تیم تمام قدرت انگلیس در بازی برگشت در خانه نیوزیلند به نتیجه خواهد رسید. ما همچنین انتظار داریم استرالیا برای تعهد FTP خود در فصل 22-2021 از پاکستان دیدن کند ، انگلیس هم برای آزمون و هم برای توپ سفید برگردد. تورها در فصل 2022-23. “

خان اطمینان داشت که دیدار اکتبر فرصتی برای پیشبرد کریکتهای انگلیس برای “دستیابی و بررسی تنظیمات کلاس جهانی” خواهد بود.

“این باعث دلگرمی و اطمینان بیشتر آنها می شود تا نه تنها در سالهای 23-2022 برگردند بلکه علاقه خود را به لیگ برتر پاکستان نیز ابراز کنند.”

انگلیس 12 اکتبر وارد کراچی می شود و هر دو طرف در تاریخ 16 اکتبر برای مسابقات جهانی ICC T20 به هند عزیمت می کنند. انگلیس آخرین بار در سال 2005 با سه آزمایش و 5 مسابقه بین المللی یک روزه به پاکستان سفر کرد.

سریال بعدی بین دو طرف در سال 2012 و 2015 در امارات متحده عربی پخش شد.

تام هریسون ، مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا گفت: “واقعاً خوشحالم که اعلام کنم تیم مردان T20I مردان انگلیس در اکتبر 2021 در پاکستان بازی خواهند کرد.

“این اولین بار است که از سال 2005 یک تیم انگلیس تور پاکستان را می گشت و به همین ترتیب ، لحظه قابل توجهی برای هر دو کشور است.”

به نوعی ، انگلیس پس از آنکه محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال گذشته برداشته شد ، پس از تور پاکستان در Old Blighty ، این امتیاز را پس داد.

هریسون گفت: “همانطور که در تابستان امسال نشان داده شد ، ما رابطه قوی با PCB داریم و بانک مرکزی اروپا خوشحال است که می تواند نقش ما را در اطمینان از بازگشت ایمن کریکت بین المللی به این کشور شگفت انگیز از طرفداران پرشور کرکت بازی کند.”

“مثل همیشه ، امنیت و رفاه بازیکنان و کارکنان ما در درجه اول قرار دارد.

تبلیغ شده

“ما در حال همکاری نزدیک با PCB هستیم تا اطمینان حاصل شود که همه برنامه های لازم ، به ویژه در مورد سطح امنیتی پیش بینی شده در اطراف تیم ، پروتکل های پیشنهادی سفر و وضعیت در حال تغییر همه گیر COVID-19 ، وجود دارد.

“این سری دو مسابقه به عنوان آمادگی ایده آل برای تیم انگلیس به یک جام جهانی ICC T20 که در ماه های اکتبر و نوامبر 2021 در هند برگزار می شود ، خدمت خواهد کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله