انگلستان Pacer Mark Wood هنوز هم جاه طلبی آزمایشی دارد


مارک وود ، بازیکن سرعتی و سریع انگلیس اصرار دارد که با وجود اینکه در قرارداد مرکزی توپ قرمز نادیده گرفته نشده ، هنوز می خواهد “رویای بازی کریکت تست” را تعقیب کند. وود 30 ساله از زمان اولین حضورش در 5 سال پیش فقط 16 تست انجام داده است و در نتیجه سه عمل مچ پا دچار مشکل شده است. این باعث شده است که برنده جام جهانی به عنوان یک متخصص توپ سفید فکر کند ، جایی که محدودیت های 10 یا 4 وورس در هر بار ورود باعث می شود فشار روی بدن او به میزان قابل توجهی کاهش یابد. دورهام سریع در طی یکی از شش تست انگلیس در طی مبارزات خانگی امسال در میان رقابت هایی مانند جیمز اندرسون ، استوارت برود ، جوفرا آرچر و کریس ووکز شرکت کرد.

اخبار

وود گفت: “من هنوز هم دوست دارم برای انگلیس بازی کنم.”

“(بازی نکردن تست) چیزی است که در آینده ممکن است مجبور باشم به آن نگاه کنم ؛ بدن من ، یک خانواده جوان ، وقت خارج از خانه – از نظر مالی ، چه کاری می توانم انجام دهم تا به آنها کمک کنم و زمان بیشتری را در خانه سپری کنم؟”

“اما هر لحظه که بزرگ می شدم ، همیشه می خواستم برای انگلیس در تمام قالب ها بازی کنم و هنوز هم در تلاش هستم که رویای بازی در انگلیس را تعقیب کنم و امیدوارم امسال بتوانم چند بازی بدست آورم و ارزشم را در همه سه (قالب). “

حالا وود پس از انتخاب شدن برای سریال Twenty20 انگلیس و یک روزه در آفریقای جنوبی ، در اواخر ماه جاری ، امیدوار است که با Archer همکاری کند و دوتایی Proteas از Kagiso Rabada و Anrich Nortje را انتخاب کند.

“نبرد سخت”

سه بولر سریع دیگر در لیگ برتر هند بازی کرده اند ، وود در مسابقات امسال شرکت نکرده است.

وود گفت: “امیدوارم که بتوانم در کنار بازیکنان سرسخت نبردی که در IPL بوده اند همگام شوم.”

“وجود دو بچه انگلیس در من و جوفر در مقابل دو پیراهن آفریقای جنوبی در سری آینده کاملاً هیجان انگیز است ، این که ببینیم چگونه هر دو با هم مبارزه می کنیم.”

انگلستان قرار است در سال جدید ، کریکت تست را بازی کند و تورهای سری لانکا و هند را در برنامه خود قرار دهند.

وود که در آخرین مسابقه خارج از خانه انگلیس مقابل آفریقای جنوبی 9 امتیاز به 100 گرفت ، می تواند برای هر دو سفر در رقابت باشد.

وی در یک مراسم گفت: “امیدوارم که بتوانم از فرصت استفاده کنم.

تبلیغ شده

“من قبلاً ممکن است هنگام وارد شدن به تیم در یک مسابقه بیش از حد به خودم فشار آورده باشم ، پنج ویکت بگیرم و خودم را در تیم نگه دارم.”

“این بار من کمی پیر شده ام ، کمی عاقل ترم و به روندهای خود پایبند هستم و برای وارد شدن به تیم بیش از حد به خودم فشار نمی آورم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله