انتظار می رفت وقتی روهیت شارما مجروح شد ویرات کوهلی هند را رهبری کند، اعتراف صادقانه راوی شاستری

خروج ناموفق Virat Kohli به عنوان کاپیتان هند از هر سه فرمت بازی شبیه یک داستان جدایی بد بود. با توجه به اینکه دنیای کریکت هنوز در تلاش برای درک آنچه بین بهترین سردار آزمون هند تا به امروز و هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) رخ داده است، افرادی هستند که هنوز در تعجب هستند که آیا راهی برای بازگشت کوهلی به عنوان کاپیتان هند وجود دارد یا خیر. بازی آخر. اگرچه بازگشت او به عنوان کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، حتی به صورت موقت، باعث تشویق هواداران شد، راوی شاستری، سرمربی سابق تیم هند اعتراف کرد که انتظار داشت کوهلی در زمان مصدومیت روهیت برای تست بیرمنگام در برابر انگلیس، هدایت شود.

در حالی که روهیت به دلیل ابتلا به کووید-19 از زمین خارج شد، این جاسپریت بومراه بود که تیم هند را برای آزمون پنجم برنامه ریزی شده در برابر مردان بن استوکس هدایت کرد. چهار تست اول این مجموعه توسط کهلی رهبری شد. اما، حتی برای مسابقه انفرادی با وجود غیبت روهیت، هیچ دور برگشتی برای ویرات وجود نداشت. شستری گفت که اگر او سرمربی آن مسابقه بود، از کهلی می خواست رهبری کند.

“فکر می‌کردم او (کهلی) طرف را هدایت می‌کند. هنگامی که روهیت مجروح شد (گزارش مثبت کووید-19)، فکر کردم از او سوال می‌شود. اگر هنوز آنجا بودم، می‌کردم. مطمئن هستم که راهول ممکن بود همین کار را انجام داده‌ام؛ نمی‌دانم، من با او صحبت نکرده‌ام، اما به هیئت مدیره توصیه می‌کنم که عادلانه است که او رهبری کند، زیرا او بخشی از تیمی بود که در این سری بازی‌ها 2-1 پیش می‌رفت. شاستری در مصاحبه ای در ESPNCricinfo گفت.

شاستری وقتی از او پرسیده شد که آیا شک و تردید در رهبری کشور مانع از آن می شود که کهلی باتوم بازی مذکور را به دست بگیرد، شاستری این پیشنهاد را رد کرد.

“به هیچ وجه. این یک افتخار است که کشور شما را رهبری می کنید. این شرایطی است که شما باید بهترین کار را انجام دهید. کاپیتان همیشگی شما مصدوم است، او بخشی از تیم نیست، بنابراین با دیدن آنچه در خطر است، شکست دادن انگلیس در انگلیس، 2 -1 به بالا… چند تیم در همان سال انگلیس و استرالیا را در خارج از کشور شکست دادند؟ شستری در ادامه گفت.

آیا ممکن است کوهلی بازگردد و دوباره هند را رهبری کند، شاید در فینال مسابقات جهانی آزمون امسال؟ شستری در حال رویاپردازی است و میلیون ها طرفدار نیز رویا می بینند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله