ام اس ثونی در مقابل کینگز پنجاب بازی می کند. توییتر آن را “وحشی” می نامد. تماشا کردن

پنجاب کینگز یک تعقیب هیجان انگیز 201 را مقابل چنای سوپر کینگز انجام داد و پنجمین برد خود را در IPL 2023 در روز یکشنبه به ثبت رساند. PBKS که از او خواسته شد ابتدا کاسه بازی کند، 200/4 در 20 اور، به لطف ضربه 92 ران شکست ناپذیر دوون کانوی، را واگذار کرد. بعداً تیم تحت رهبری شیخار داوان کمی سختی کشید اما در نهایت پس از اینکه سیکندررضا سه ران پیروز در آخرین توپ مسابقه را شکست داد، راه خود را پیدا کرد. جدای از چنین برخورد هیجان انگیزی، چیزی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، ام اس دونی، کاپیتان CSK و بی پروا بود که پرابهسیمران سینگ را اخراج کرد.

در اور نهم تعقیب و گریز PBKS، پرابهسیمران به طور کامل در مورد تحویل راویندرا جادجا قضاوت نکرد، زیرا او از کریس خارج شد. Dhoni که پشت کنده ایستاده بود، توپ را گرفت و به راحتی او را بیرون آورد. اما قبل از برداشتن وثیقه ها، کاپیتان CSK کمی پرابهسیمران را مسخره کرد و قبل از ایجاد مزاحمت کنده ها، او را برای گرفتن امتیاز 42 فرستاد.

حرکت فوق‌العاده Dhoni طرفداران را شگفت‌زده کرد و آنها در توییتر به تمجید از کاپیتان سابق هند پرداختند.

پنجاب در تعقیب 201 برای پیروزی، به 9 ران از فینال نیاز داشت که توسط متیشا پاتیرانا با بولینگ انجام شد که از سه تحویل اول تنها دو را واگذار کرد. اما رضا تحت فشار زیاد آرام ماند و از دو تحویل بعدی هر کدام دو دوش به ثمر رساند.

رضا (13 خارج از بازی) توپ نهایی را به سمت مرز ارسال کرد اما ماهیش تیکشانا در یک تلاش میدانی درخشان آن را درست قبل از طناب ها متوقف کرد. اما، در آن زمان، ضربات PBKS سه دویدن را کامل کرده بودند و جمعیت خانگی را در Chepauk ساکت کرده بودند.

پنجاب با بازی پرابهسیمران سینگ (42)، لیام لیوینگستون (40)، سام کوران (29) و جیتش شارما (21) که نقش‌های مهمی را ایفا می‌کردند، در 201 برای 6 بازی به پایان رسید.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله