الکساندر زورف برای زنده نگه داشتن فینال های ATP از دیگو شوارتزمن پیروز شد


الكساندر زروف روز چهارشنبه با نتیجه 6-3 ، 4-6 ، 6-3 دیه گو شوارتزمن را شکست داد تا امیدهایش برای پیروزی دیگر در فینال ATP در لندن زنده بماند. قهرمان 2018 در شکست مستقیم خود مقابل دانیل مدودف در روز دوشنبه به نظر نمی رسید و دوباره تلاش کرد تا ریتم زودهنگام را در O2 Arena خالی پیدا کند. نفر هشتم آرژانتینی که به جای راجر فدرر مصدوم در مسابقات هشت نفره نخبه حضور دارد ، همچنین در تلاش بود تا از شکست در مسابقه دور برگشت خود ، به نواک جوکوویچ بازگردد.

اخبار

شوورزمن در بازی سوم توسط شوارتزمن شکسته شد اما Zverev با سرویس بزرگ Zverev که در امتیازات سرویس دوم برابر مدودف به سختی تلاش می کرد ، جدول را با دو وقفه از خودش برگرداند تا ست را بدست آورد.

سرویس آرژانتینی در اولین بازی از ست دوم دوباره تحت فشار بود اما او قبل از شکستن زورف در بازی سوم ، خودش را از سوراخ خارج کرد تا نگه دارد.

آلمانی که 28 سانتیمتر (11 اینچ) بلندتر از شوارتزمن است ، به نظر می رسید بدون اینکه بهترین فرم خود را پیدا کند ، کنترل را در دست داشته است اما پس از آن سرویس خود را با کلاچ اشتباهات غیرمجاز از دست داده است.

Zverev در مسابقه سرویس بعدی خود مسابقه داد اما پس از آن دوباره روی سرویس لرزید ، زیرا حریف 28 ساله خود 6-4 را تنظیم کرد تا بازی را مساوی کند.

به نظر می رسید که حرکت با آرژانتینی باشد اما بازی در پنجمین بازی تصمیم گیرنده تغییر مسیر داد که Zverev با یک شلیک خوب و عقب حرکت کرد.

شوارتزمن در بازی هفتم دو بریک پوینت را ذخیره کرد اما اکنون پنجمین دانه در بازی قرار گرفت و دوباره شکست خورد تا پیروزی را مهر و موم کند.

زورف گفت: “خیلی بهتر از روز دوشنبه بود.” “دیگو بازیکن بسیار دشواری است ، او لیاقت حضور در اینجا را دارد. هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد اما من از کسب پیروزی خوشحالم ، خوشحالم که به خودم فرصتی می دهم تا به مرحله نیمه نهایی بروم.

“من برای جمعه هیجان زده هستم. جمعه سخت ترین مسابقه ای است که می توانید در اینجا مقابل نواک برگزار کنید.”

Zverev که موفق به کسب دو عنوان در ویروس کرونا در فصل 2020 شده است ، دو سال پیش در فینال جوکوویچ را در لندن شکست داد و به نظر می رسید در آستانه دستیابی به موفقیت بزرگ گرند اسلم است.

این بازیکن 23 ساله هنوز موفق به کسب یک مسابقه نشده است اما به نیمه نهایی Open Australian استرالیا امسال و فینال Open US رسیده است.

در آستانه مسابقات او در مورد اتهامات حمله داخلی صحبت کرد ، که او آن را رد می کند ، اما او پس از رسیدن به فینال مسابقات مستر پاریس ، که در آن مقابل مدودف شکست خورد ، در فرم خوب به لندن آمد.

جوکوویچ شماره یک جهان ، به دنبال کسب عنوان ششم نهایی ATP در فینال مسابقات ، در مسابقات عصر قهرمانی فصل به مصاف مدودف روسیه می رود.

دومینیک Thiem پس از شکست دادن رافائل نادال ، راند دوم ، مسوول گروه لندن 2020 است و از دو پیروزی به دو پیروزی دست پیدا می کند.

تبلیغ شده

O2 Arena قبل از رفتن به مسابقات قهرمانی سال آینده به تورین ، برای دوازدهمین و آخرین فصل میزبان فینال های ATP است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله