الكساندر زورف پس از ادعاهای تعرضات داخلی گفت: “این كس من نیستم”

الكساندر زورف می گوید

الكساندر Zverev در مورد این اتهامات صحبت كرد و از توجه منفی به تنیس عذرخواهی كرد.© خبرگزاری فرانسه


الكساندر Zverev در مورد اتهامات حمله خانگی كه روز جمعه با آن روبرو شده است ، ابراز عذرخواهی كرد و به خاطر توجه منفی كه به تنیس ایجاد كرده است ، عذرخواهی كرد و اصرار داشت تصویری كه دوست دختر سابق وی ترسیم كرده “آن كس من نیستم” بازیکن سابق رده سنی اولگا شاریپووا ماه گذشته در یک پست اجتماعی در رسانه های اجتماعی گفت که شماره 7 جهان آلمان سعی کرده بود “او را در زمان اوپن US سال گذشته” خفه کند. در مصاحبه بعدی رسانه ای با مجله Racquet ، روسی ادعا کرد سو abuse استفاده ای که از او شده است او را به سمت خودکشی سوق داده است.

اخبار

Zverev ، که اخیراً نیز فهمیده است كه با یك شریك سابق دیگر خود در انتظار تولد است ، بیانیه كوتاهی را در اینستاگرام منتشر كرد تا ادعاهای شاریپووا را رد كند اما از ارائه پاسخ بیشتر به سوالات در این زمینه خودداری كرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از مسابقه فینال ATP در لندن این موضع را تغییر داد و گفت: “بسیاری از مردم از من سال کرده اند که چرا دهانم را بسته نگه داشته ام ، چرا چیزی نگفتم.”

“در حالی که من از این اتهامات بسیار پشیمان هستم ، من باید به آنچه در اصل آنها غیر واقعی بوده اند ادامه دهم و آنها را تکذیب کنم.”

این جوان 23 ساله آلمانی که در سال 2018 قهرمان هشت نفره ATP شد ، بار دیگر اظهار داشت که این اتهامات بی اساس و خلاف واقع است.

وی گفت: “ما فراز و نشیبهای خود را داشتیم اما نحوه توصیف روابط ما در جامعه این نیست که چگونه بوده است.”

“این من نیستم ، والدینم اینگونه تربیت نشده اند. من به عنوان یک شخص نیستم.”

تبلیغ شده

“این تأثیری که چنین اتهامات نادرستی می تواند داشته باشد ، باعث ناراحتی من می شود – در این ورزش ، در کلمات بیرونی ، روی خودم نیز. من واقعاً عذرخواهی می کنم که تمرکز ورزش دور شده است. همه ما عاشق بازی تنیس هستیم. این همان چیزی است که ما اینجا هستیم تا انجام دهیم. “

Zverev اولین بازی خود را در O2 Arena روز دوشنبه مقابل دانیل مدودف انجام می دهد و بازی از روز یکشنبه پشت درهای بسته آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله