استوری رمزآلود اینستاگرام ویرات کوهلی پس از تبادل گرم با Gautam Gambhir ویروسی شد

ویرات کهلی یک استوری مرموز در اینستاگرام منتشر کرد© AFP

ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از بازی لیگ برتر هند بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در روز دوشنبه درگیر جنگ لفظی شدند. این مشاجره منجر به این شد که هر دو بازیکن کریکت به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL، 100٪ جریمه در مورد هزینه مسابقه مربوطه خود دریافت کنند. صبح روز سه‌شنبه، کهلی به اینستاگرام آمد و یک استوری رمزآلود منتشر کرد که به نظر می‌رسید پاسخی به استوری‌هایی باشد که در رسانه‌های اجتماعی در مورد حوادث رخ داده در زمین پخش شده است.

ویرات در استوری اینستاگرام نوشت: “هر چیزی که می شنویم یک عقیده است نه یک واقعیت. هر چیزی که می بینیم یک چشم انداز است نه حقیقت”.

61n1uqvg

با رد و بدل کردن کلمات در طول بحثی شدید که به نظر می رسید، استاد RCB و هندوستان و بازکننده سابق، که اکنون بخشی از کارکنان پشتیبانی LSG است، فصل دیگری به رقابت تلخ خود اضافه کردند.

این دو باید توسط آمیت میشا، کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس، و دستیار مربی LSG ویجی داهیا از هم جدا می شدند.

پس از درگیری، کوهلی نیز در حال صحبت با کاپیتان LSG KL Rahul دیده شد.

رویال چلنجرز بنگلور با 18 ران پیروز شد و کوهلی با 31 ران پیروز شد.

به نظر می‌رسید که تعامل کوتاه کوهلی با بازکننده LSG، کایل مایرز، باعث درگیری شده است.

Gambhir متحرک‌تر از این دو به نظر می‌رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کارکنان پشتیبانی از حمله به سمت کوهلی منع شد. این بعد از دست دادن آن دو بود.

عملکرد ضعیف لاکنو سوپر جاینتز در خانه ادامه یافت زیرا آنها نتوانستند 127 را تعقیب کنند. کریشناپا گاوتام کمی قصد نشان داد اما LSG در 19.5 اور 108 امتیازی شد.

آخرین باری که LSG و RCB در بنگالورو در یک بازی IPL 2023 با هم درگیر شدند، گامبیر با علامت «خفه شو» به سمت جمعیت بنگالورو اشاره کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله