استعفای اندرو استراوس از سمت مشاور استراتژیک بانک مرکزی اروپا

تصویر فایل اندرو اشتراوس© AFP

هیئت اعلام کرد که اندرو استراوس قرار است ماه آینده از سمت خود به عنوان مشاور استراتژیک هیئت کریکت انگلستان و ولز و به عنوان رئیس کمیته عملکرد کریکت کناره گیری کند. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که قبلاً بین سال‌های 2015 تا 2018 مدیر کریکت مردان انگلیس بود، در سپتامبر 2020 این نقش‌ها را بر عهده گرفت. استراوس روز جمعه در بیانیه ای گفت: با افزایش تعهدات خارج از سازمان، متأسفانه تصمیم گرفتم که از نقش فعلی خود کناره گیری کنم. این مرد 46 ساله رسماً در مجمع عمومی سالانه هیئت مدیره در ماه مه کنار خواهد رفت.

استراوس پس از شکست 4-0 خاکستر انگلیس در سال 2021 وظیفه بررسی عملکرد بالا را داشت.

گزارش او، که 17 توصیه، از جمله کاهش تعداد مسابقات در مسابقات قهرمانی شهرستان و پنجره های اختصاص داده شده برای مسابقات توپ سفید، ارائه کرد.

با این حال، با وفاداران منطقه چندان خوشایند نبود و ریچارد گولد، مدیرعامل بانک مرکزی اروپا تا آنجا پیش رفت که پیشنهاد تغییر ساختار کریکت داخلی را «مرده در آب» خواند.

ریچارد تامپسون، رئیس بانک مرکزی اروپا، در زمان جدایی اشتراوس گفت: «اندرو در طول سالیان متمادی در نقش‌های مختلف، خدمات برجسته‌ای به کریکت انگلیسی ارائه کرده است. از کار با او لذت برد

ما در حال حاضر در حال اجرای اکثریت قریب به اتفاق توصیه‌های او در بررسی عملکرد بالا هستیم که به نظر من به تیم مردان انگلیس کمک می‌کند تا موفقیت خود را حفظ کند. من شک ندارم که او کارهای بیشتری برای کمک به بازی دارد و امیدوارم که در بازی بازگردد. آینده.” بانک مرکزی اروپا همچنین از انتصاب پنی آویس، بارونس زاهدا منظور، جنیفر اوون آدامز و گرت ویلیامز به عنوان مدیران غیر اجرایی خبر داد.

انتصابات در مجمع عمومی سالانه ماه می به تصویب خواهد رسید. بانک مرکزی اروپا گفت که دو انتصاب دیگر «در زمان مقتضی» انجام خواهد شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله