استرالیا A در مقابل هند A: آیا Pucovski توسط Kartik Tyagi Bouncer ، رد دومین بازی گرم قبل از هند سری خواهد زد


ویل پوکوفسکی ، متقاضی مسابقه استرالیایی که احتمالاً برای انجام یک تست آزمایشی برابر هند است ، پس از ضربه خوردن توسط کلاه بر روی کلاه ایمنی توسط کارتیر تیاگی در هنگام بازی تدارکاتی برابر هند A در سیدنی در روز سه شنبه ، دچار ضربه مغزی شد و از شروع بازی تور دوم محروم شد. دسامبر 11. انتخاب مطمئنی برای افتتاحیه سریال از 17 دسامبر در آدلاید در نظر گرفته شد ، با این وجود دیوید وارنر به دلیل مصدومیت از این تصمیم محروم شد ، پوکوفسکی در 23 بازی می کرد که با تحویل از Tyagi در 13 ام به کلاه ایمنی ضربه خورد. بیش از دومین دوره استرالیا A

اخبار

پزشک تیم جان اورچارد در بیانیه ای که توسط وی منتشر شد گفت: “ویل علائم ضربه خفیف مغزی را تجربه کرد اما توانست بدون کمک زمین را ترک کند.” کریکت.com.au.

“وی در اتاق پزشکی ما تحت نظر قرار گرفت و در حال برقراری ارتباط آزادانه با کارمندان و هم تیمی ها و همچنین خانواده از طریق تلفن بود.

وی افزود: “ویل در تیم استرالیا A باقی خواهد ماند اما در مسابقه تور سه روزه برابر هند در SCG بازی نخواهد کرد.”

پوکوفسکی به قسمت جلوی تجهیزات محافظتی خود ضربه خورد و او به زانو افتاد و چند دقیقه در آنجا ماند تا اینکه موفق به خارج شدن از زمین شود.

تیم پزشکی با درب بازکن 22 ساله بلافاصله تیم پزشکی حضور داشت حتی در حالی که او خفاش را انداخت و برای چند دقیقه روی زمین و دستها و زانوها باقی ماند.

این تأثیر علامت سوال در دسترس بودن وی برای اولین آزمایش را ایجاد کرده بود اما کریکت استرالیا تأیید کرد که پس از حضور در پزشک تیم جان اورچارد ، وی قادر به راه رفتن است.

پوکوفسکی که در اولین آزمون روز / شب در آدلاید اوال حضور داشت ، به جو برنز شریک زندگی خود پیوست ، در کارنامه خود سابقه مواجهه با مشکلات ضربه مغزی را دارد.

استرالیا A در تعقیب یک هدف 131 دوشی ، قبل از اینکه مسابقه در روز سوم و آخر بازی گرم شدن در درومویین بیضی با تساوی به پایان برسد ، به ازای هر 15 بار به 52 رسید.

تبلیغ شده

مارك استكيتي ، بازيكن سريع استراليا پس از عقب انداختن ، گفت: “او بلند است ، در اطراف است و به وضوح ارتباط برقرار مي كند.”

وی اضافه كرد: “پزشك بدیهی است كه طی 24 ساعت آینده مراقب او خواهد بود. اما او در اتاق های تعویض است و تاكنون بسیار خوب به نظر می رسد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله