استرالیا و هند: پت کامینز ویرات کوهلی را “بزرگ” ویکت در نظر گرفته در سری های آینده می داند


پت کامینز سرعتی استرالیایی انتظار می رود ویرات کوهلی را “بزرگ” ویکت در نظر بگیرد که در سری آینده مقابل هند هدف قرار خواهد داد و گفت که ساکت نگه داشتن کاپیتان مهمان برای موقعیت های تیم میزبان بسیار مهم است. تیم کریکت هند در حال حاضر برای یک سری کامل در استرالیا به سر می برد که شامل سه ODI و همین تعداد T20 International است و به دنبال آن یک لاستیک چهار تست می شود. این تور با ODI در 27 نوامبر آغاز می شود. “من فکر می کنم هر طرف دارای یک یا دو ضربه است و آنها بزرگ هستند. اکثر تیم ها کاپیتان خود را دارند – جو روت برای انگلیس ، کین ویلیامسون برای نیوزلند. شما احساس می کنید کامینز به فاکس کریکت گفت: “مثل اینکه اگر ویکت های آنها را بدست آورید که تا حد زیادی در پیروزی در بازی کمک می کند.”

اخبار

وی افزود: “او (كهلی) همیشه بزرگ است. شما مفسران بی وقفه درباره او صحبت می كنید ، امیدواریم كه بتوانیم او را ساكت نگه داریم.”

کامینز ، که به عنوان معاون کاپیتان در دو تیم توپ سفید و قرمز قرار گرفته است ، یکی از 11 بازیکن استرالیایی است که در حال حاضر پس از بازگشت از امارات متحده عربی ، جایی که برای IPS در Kolkata Knight Riders بازی می کرد ، قرنطینه شده است.

دوره قرنطینه آنها در آستانه آغاز ODI در برابر هند در زمین کریکت سیدنی به پایان خواهد رسید.

“بازگشت به اینجا در سیدنی خوب است. بدیهی است که ما حبس شده ایم اما برای چند ساعت در روز ما را آزاد می کنند.

وی گفت: “ما اکنون سه یا چهار ماه است که در وسط آن قرار داریم (کریکت در حباب های ایمن سازی زیست محیطی) بنابراین شروع به عادت می کنیم.”

“اما عجیب خواهد بود – ما پنجشنبه شب از خانه خارج می شویم و سپس می خواهیم به پسران در یک هتل ملحق شویم اما این احتمال وجود دارد که آنها را نبینیم تا اینکه جمعه به معنای واقعی کلمه به SCG مراجعه کنیم.”

کامینز گفت استرالیا به خوبی آماده است تا در این سریال مبارزه سختی با هند انجام دهد.

“این بسیار عظیم خواهد بود. بدیهی است که ما اینجا به خاک خانه برگشته ایم. به غیر از گذراندن زمان زیادی در هتل ها و حباب ها ، احساس می کنم که آمادگی ما واقعاً خوب بوده است.

“ما به انگلیس رفتیم و تور خوبی را در آنجا گذراندیم. اکثر پسران اینجا در چند هفته گذشته 14 مسابقه T20 انجام داده اند و بچه های دیگر که وارد بازی خواهند شد کریکت زیرک بازی می کنند. بنابراین ، احساس می شود همه ما هستیم شلیک کرد و چیزهای زیادی پشت سر ما قرار گرفت “.

پیام دهنده تحمیل کننده گفت که در طی چند سال گذشته ، او به عنوان یک بولینگ پیشرفت کرده است.

تبلیغ شده

“من احتمالاً چند سال پیش کمی سریعتر بودم اما احساس می کنم در چند سال گذشته بهتر شدم ، در بازی و همچنین در هنگام بولینگ مهارت های مختلفی را یاد گرفتم. احساس می کنم کنترل بیشتری روی نوسان و درز دارم ، “کامینز گفت.

“به هر شرایطی که برسیم ، من دو ابزار دارم که می توانم به آنها بروم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله