استرالیا و هند: غیبت روهیت شارما به استرالیا کمک می کند اما گلن ماکسول می گوید KL Rahul به همان اندازه بازیکن خوبی است


عدم حضور روهیت شارما در سری توپهای سفید آینده یک “مثبت” بزرگ برای استرالیا است ، اما KL Rahul به عنوان یک بازیکن خوب برای پر کردن جای خالی ، گلن ماکسول را با عجله احساس می کند. از آنجا که جانشین کاپیتان معمولی روهیت در اثر آسیب دیدگی در ناحیه همسترینگ در حین IPL بهبود یافته است ، Rahul معاون ویرات کوهلی در بازی توپ سفید خواهد بود. ماکسول در طی تعامل گفت: “او (روهیت) یک مجری کلاس است ، بنابراین به عنوان یک بتسمن افتتاحیه با دو (سه) صدها مضاعف سازگار است. بنابراین هر زمان که او در صف شما نباشد ، این یک مثبت است.” .

اخبار

سری سه مسابقه ODI در تاریخ 27 نوامبر و به دنبال آن یک سری T20 International آغاز می شود. برای ماکسول ، KL Rahul پشتیبان خوبی برای هر تیمی است که آرزو می کند.

“اما با گفتن این موضوع ، هند هنوز هم پشتیبان گیری کرده است ، بیش از این که بتواند آن نقش را بازی کند. ما KL Rahul را دیدیم ، عملکردی که او در آخرین IPL اجرا کرد بسیار خارق العاده بود. من خواه مطمئن باشید که او به همان اندازه بازیکن خوبی خواهد بود. ”

در غیاب روهیت ، انتظار می رود که مایانک آگروال مقدماتی را به همراه شیخار داوان به عنوان راهول ، که ویکت ها را با مرتبه متوسط ​​خفاش می کند ، باز کند.

با این حال ، ماکسول یکی از طرفداران پر و پا قرص افتتاحیه Agarwal-Rahul است که در مرحله اول IPL واقعاً خوب عمل کرد.

“خوب ، من می گویم آنها (مایانك-راهول) دو پسر دوست داشتنی هستند ، من تا كنون ملاقات كرده ام. گذراندن اتاق تعویض (با آنها) ، دو بازیکن بسیار خوب ، بسیار لذت بخش بود ، آنها تمام ویکت را گل می کنند و دارند نقاط ضعف بسیار محدودی داشت ، “ماکسول همه آنها را ستود.

اما ماکسول برای هم تیمی های خود در زمینه IPL هشدار داد که حمله بولینگ استرالیا مطمئناً آنها را تحت فشار قرار خواهد داد.

“من فکر می کنم کریکت ODI ممکن است کمی متفاوت باشد (در مقایسه با T20). امیدوارم که با حمله بولینگ ، ما می توانیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و با پرش در زمین ها و زمین های بزرگتر ، آنها به دست ما بازی کنند. آنها خوب هستند مكسول با اعتماد به نفس اظهار داشت:

برای هند ، نکته اساسی در سری آینده مهارت های محمد شامی به عنوان یک توپ بازی “توپ جدید و توپ قدیمی” خواهد بود.

“پسری مثل محمد شامی ، که من در IPL اخیراً با او بازی کرده ام و در دهلی نیز با او بازی کردم. (من) مهارتی را که او دارد دیدم.”

ماکسول گفت: “او مهارت های خوبی در پایان (over overs) و همچنین با توپ جدید به دست آورده است. توانایی او برای حرکت در میادین برای آنها کلیدی است.”

در همین حال ، درمورد فرم بدبخت IPL و اینکه آیا تاثیری در سریال دارد ، پرسید ، “نه ، این بر عملکرد من در مجموعه های آینده تأثیر نخواهد گذاشت.”

طبق گفته ماکسول ، او به همراه بازیکن دیگر در فرم ، مارکوس استوینیس ، دو بازیکن تمام عیار و همچنین فینال های مشخص شده در ترکیب تیم می باشند.

“… راهی که ما احتمالاً می خواهیم تیم خود را تنظیم کنیم خودم و مارکوس استوینیس یا یک بازیکن کاملاً همه جانبه هستیم که 10 اور دیگر (برای بولر پنجم) را جبران می کند ، بدون چهار بولر خط اول ما.”

وی گفت: “من تصور می كنم كه هر كجا كه بتوانم با توپ می توانم كمك كنم. با خفاش ، همانطور كه ​​در برابر انگلیس بود ، سعی می كنم بازی ها را به پایان برسانم و به همان اندازه كه می توانم نظم را پایین بیاورم.”

تبلیغ شده

استیو اسمیت به دلیل ضربه مغزی که در یک جلسه خالصی متحمل شده است ، سری ODI خارج از خانه را مقابل انگلیس بازی نکرد و حضور او مطمئناً سردرد تیم هند را افزایش می دهد.

وی گفت: “اگر شخصی مانند استیو اسمیت به سمت ما برگردد ، این یک امتیاز بزرگ برای ما محسوب می شود ، یک سردرد بزرگ برای هند. اسمیت همیشه بر علیه آنها گلزنی کرده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله