استرالیا و هند: سه T20I ، دو ODI در روز اول رزرو فروخته می شود


کریکت استرالیا (کالیفرنیا) روز جمعه اعلام کرد که سه دستگاه T20I و دو ODI بین هند و استرالیا پس از فروش بلیط های امروز صبح به فروش رسیده است. “ODI های دوم و سوم در SCG و Manuka Oval به ترتیب در حالی که Manuka Oval T20I و دو SCG T20I فروخته شده اند. ” “بلیط های محدود به اولین ODI در 27 نوامبر در SCG باقی مانده است ، تقریباً 1900 صندلی عمومی باقی مانده است. هر دو SCG و Manuka Oval با ظرفیت 50 درصد برای سری ، با رای دادن طرفداران پس از منجمد شدن قیمت بلیط ، با پا رای می دهند آخرین باری که هند در سال 2018/19 به استرالیا آمده است “.

اخبار

آنتونی اورارد ، مدیر اجرایی Fan Engagement در کریکت استرالیا گفت که این نشان می دهد هواداران نمی توانند منتظر شروع فصل بین المللی مردان باشند.

اورارد گفت: “رقابت بین تیم های کریکت مردان و استرالیا و هند یکی از بزرگترین ها در ورزش بین المللی است و این مجموعه به عنوان یک حماسه در حال شکل گیری است.”

“با دیدن تقاضای زیاد از دیروز با دوره پیش فروش ما به خانواده کریکت استرالیا ، مشاهده علاقه زیاد به سری ODI و T20I بسیار خارق العاده بوده است. امروز طولی نکشید که همه چیز جابجا شد به سرعت ، در حال حاضر فقط دو هزار بلیط برای اولین ODI در 27 نوامبر در SCG باقی مانده است. “

در پاسخ به هیجان طرفداران کریکت ، جیمز آلسوپ ، مدیر عامل Cricket ACT ، اظهار داشت که قبل از دو T20I ، یک ساختمان هیجان واقعی در کانبرا وجود دارد.

وی گفت: “وجود چنین کریکت بین المللی با کیفیت بالا در تابستان امسال به ACT اعجاب آور است و من تعجب نمی کنم که هواداران برای اطمینان از داشتن صندلی خیلی سریع اقدام کرده اند.”

“هر دو بازی در مانوکا مسابقه های شدیدی خواهد داشت و ما مشتاقانه منتظر استقبال تیم های استرالیایی و هندی از کانبرا هستیم. با چنین تقاضای زیادی ، اجتناب ناپذیر است که ممکن است برخی از هواداران این فرصت را از دست بدهند ، اما کریکت های دیگر زیادی وجود دارد با مسابقات BBL در کانبرا ، “Allsopp اضافه کرد.

تبلیغ شده

تور هند استرالیا با سه ODI در 27 ، 29 نوامبر و 2 دسامبر آغاز می شود. اولین T20I نیز در 4 دسامبر در کانبرا و دو بقیه در 6 و 8 دسامبر در زمین کریکت سیدنی بازی می شود.

همچنین ، طرف هندی قرار است چهار تست مقابل استرالیا انجام دهد که بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون خواهد بود و برنده یک قدم به فینال نزدیک می شود ، برنامه ریزی شده در ژوئن 2021.

مباحث ذکر شده در این مقاله