استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهال با “برادر” کولدیپ یداو دوباره متحد شد

استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهال با هم متحد شد

به دنبال توقف موقت مشارکت ، اسپینرها یوزوندرا چاهال و کولدیپ یاداو دوباره به هم پیوستند.© توییتر


یوزوندرا چاهال و کالدیپ یاداو ، پس از توقف موقت مشارکت ، اکنون اسپینرها دوباره متحد شده اند. این دو در طی مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 که به تازگی به پایان رسیده است ، امتیازات مختلفی را به نمایش می گذارند و بازیکنان را مجبور به اتخاذ رویکردی فردگرایانه می کنند. در حالی که چاهال در Royal Challengers Bangalore (RCB) حضور داشت ، Kuldeep بخشی از تیم Kolkata Knight Riders (KKR) بود. اما “دوقلوهای چرخان” دوباره با هم هستند ، بخشی از تیم هند ، که در حال حاضر در تور استرالیا است. در تصویری که اولی در حساب رسمی توئیتر خود توئیت کرد ، چاهال و کلدیپ روی زمین کریکت ایستاده اند و بازوها را دور همدیگر ایستاده اند. در زیرنویس نوشته شده بود: “بازگشت با برادرم @ imkuldeep18 و بازگشت به وظیفه ملی برای Flag of India # TeamIndia biceps flexed biceps #spintwins #kulcha”

اخبار

چاهال در سیزدهمین دوره مسابقات IPL تأثیرگذار بود و به عنوان یکی از برترین بازیکنان ویکت در این فصل به کار خود پایان داد. این بازیکن 30 ساله در 15 مسابقه 21 اخراج با میانگین 28/19 و نرخ اعتصاب 16/33 را به خود اختصاص داده است.

بعداً چاهل نرخ مناسب اقتصادی 7.08 را حفظ کرد. RCB پس از شکست مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در مرحله Eliminator از IPL 2020 حذف شد.

تبلیغ شده

از طرف دیگر ، Kuldeep تلاش می کرد تا در فرصت های محدودی که فراهم شده است ، بازی کند. بازیکن 25 ساله در پنج مسابقه فقط یک ویکت انتخاب کرد ، وارون چاکراوارتی چرخنده تازه کار را به جای آن ترجیح داد.

در فصلی که Dinesh Karthik با Eoin Morgan به عنوان ناخدا در میانه راه جایگزین شد ، KKR نتوانست به پلی آف صعود کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله