استرالیا در مقابل هند: ویرات کوهلی می گوید تصمیم ICC برای تغییر سیستم امتیازات مسابقات قهرمانی جهان “درک آن دشوار است”


سرپرست هند ، ویرات کهلی ، روز پنجشنبه از ICC برای تغییر سیستم امتیازات مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) س questionال کرد و گفت که این تغییر “گیج کننده” است و نهاد حاکم توضیحات زیادی دارد. پس از اینکه ICC هفته گذشته تصمیم گرفت تیم ها را “به ترتیب درصد امتیازات کسب شده” از مسابقات مورد بحث رتبه بندی کند ، هند به مقام دوم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) رسید. استرالیا (296 امتیاز از 3 سری) هند (360 امتیاز از 4 سری) را در جدول رده بندی پس از تجدید نظر با 82.22 درصد در مقایسه با 75 درصد هند شکست داد.

اخبار

یک کهلی مشهور گفت که درک این تصمیم “تعجب آور” و “دشوار” است.

کوهلی گفت: “قطعاً تعجب آور است زیرا به ما گفته شد که امتیازات مورد بحث برای دو تیم برتر مقدماتی در مسابقات جهانی آزمون است و اکنون ناگهان از هیچ جا به درصد تبدیل شده است ، بنابراین درک دلیل گیج کننده و دشوار است.” در طی یک کنفرانس ویدیویی پیش از اولین ODI علیه استرالیا.

“… اگر این موارد از روز اول برای ما توضیح داده می شد ، درک دلیل وقوع چنین تغییری آسانتر بود.

“اما این اتفاق از ناکافی رخ داده است و من فکر می کنم باید س furtherالات بیشتری از ICC پرسیده شود تا بفهمد چرا این کار انجام شده است و دلایل آن چیست؟”

با گسترش همه گیر COVID-19 که منجر به لغو چندین سری دو جانبه می شود ، ICC گفت که فقط کمتر از نیمی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی برگزار شده است ، “تخمین زده می شود که در پایان دوره به بیش از 85 درصد افزایش یابد. پنجره رقابت. “

طبق مقررات فعلی ، مسابقات ناقص به عنوان تساوی در نظر گرفته می شود اما پس از مشورت ، کمیته کریکت ICC ، به سرپرستی آنیل کامبل ، توصیه می کند که جدول رده بندی نهایی WTC بر اساس مسابقات انجام شده تعیین شود ، که توسط هیئت مدیره تأیید شد.

“هم کمیته کریکت و هم کمیته اجرایی از رویکرد رده بندی تیم ها بر اساس مسابقات تکمیل شده و امتیازات کسب شده پشتیبانی می کنند ، زیرا این نشان دهنده عملکرد آنها است و تیم هایی را که قادر به رقابت در تمام مسابقات خود نبوده اند به هیچ وجه تقصیر نمی کند ، “مانو ساوهنی ، مدیر اجرایی ICC گفته بود.

تبلیغ شده

با برنامه ریزی هند برای انجام چهار آزمون در استرالیا و سپس میزبانی انگلیس برای پنج آزمون ، نتایج دو سری تصمیم گیری در مورد نامزدهای نهایی WTC مقدماتی است.

فینال در ژوئن 2021 در لردز انگلیس برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله