استرالیا در مقابل هند: ویرات کهلی با جلسات تمرینی علیه محمد شامی و شرکت در تست های استرالیا گرم می شود

در این ویدئو ، ویرات کهلی علیه امثال محمد شامی و جاسپریت بومرا خفاش می کند© اینستاگرام


با توجه به اینکه هند از 17 دسامبر در یک سری تست چهار مسابقه به مصاف استرالیا می رود ، ویرات کوهلی با یک جلسه تمرین خفاش برای چالش گرم شد. سری Test بخشی از تور همه فرمت هند در استرالیا است که از 27 نوامبر با یک سری سه مسابقه ODI آغاز می شود. سری ODI با یک سری T20I سه مسابقه ای دنبال می شود. کاپیتان هندی این ویدئو را در اینستاگرام منتشر کرد و عنوان آن را “جلسات تمرین تست کریکت عشق” عنوان کرد.

اخبار

این بازیکن 32 ساله اخیراً برای حضور در لیگ برتر هند (IPL) در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به سر می برد. پس از باخت به SunRisers Hyderabad (SRH).

کوهلی شروع بد بازی خود را در امارات آغاز کرد اما خیلی زود جای خود را پیدا کرد و در مجموع 466 دویدن را از 14 مسابقه با ضربات 121.35 به ثمر رساند. او به سه نیم قرن رسید. تعداد مرزهای او شامل 23 چهار و 11 شش نفر بود.

کوهلی پس از اولین آزمایش در مورد مرخصی پدری به هند بازمی گردد. کهلی و همسرش آنوشکا شارما در انتظار اولین فرزندشان هستند.

هند از زمان ورودشان به سواحل استرالیا در 12 نوامبر در سندی مستقر شده است. هر دو تیم توپ سفید و تیم های آزمایشی با هم تمرین می کنند و افرادی مانند KL Rahul ، Shikhar Dhawan و محمد Shami قطعه هایی را از جلسات خالص خود ارسال کرده اند.

تبلیغ شده

کوهلی که در حال حاضر دومین رتبه در ICC Test Batting Rankings پس از استیو اسمیت است ، قصد دارد عملکرد خوبی را در آدلاید در اولین آزمون ارائه دهد.

اولین آزمون یک امر شبانه روزی خواهد بود و با یک توپ صورتی بازی می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله