استرالیا در مقابل هند: قرنطینه های شریاس اییر در “Perfect Company”

استرالیا در مقابل هند: قرنطینه های شریاس اییر در

شریاس آیر تصویری از قرنطینه کردن در اتاق هتل خود در سیدنی را به اشتراک گذاشت.© توییتر


شریاس آیر روز جمعه در توییتر خود تصویری از قرنطینه شدن در اتاق هتل خود در سیدنی را به اشتراک گذاشت. این جوان 25 ساله این عکس را با عنوان “قرنطینه سازی در یک شرکت کامل” عنوان کرد – این شرکت خودش بود. دست راست همراه با بقیه تیم هندی برای تور استرالیا در روز پنجشنبه به سیدنی رسید. Iyer به همراه سایر اعضای تیم برای یک دوره 14 روزه قرنطینه می شوند. این تور با اولین مسابقه بین المللی یک روزه (ODI) از سری سه مسابقه در تاریخ 27 نوامبر در زمین کریکت سیدنی آغاز می شود.

اخبار

Iyer در پشت بهترین فصل حضور در لیگ برتر هند به استرالیا می رسد و در بازی پایتخت های دهلی به فینال نقشی اساسی دارد. IPL 2020 در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برگزار شد و علی رغم روشن نشدن صحنه ، آی یر نمایش های مداومی را ارائه داد تا در مجموع 519 دویدن بدست آورد.

کاپیتان پایتخت های دهلی به طور متوسط ​​34.60 ، با ضربات 123.27 و با امتیاز بالا 88 خارج از گل ، گل زد.

قبل از این بهترین مسابقه در IPL در سال 2019 بود که Iyer 463 دوش را با میانگین 30.86 به دست آورد.

دهلی ، اما نتوانست به عنوان بهترین مدافع عنوان قهرمانی هندی های بمبئی در فینال IPL 2020 دست یابد زیرا تیم بی نظیر روهیت شارما پنجاه جام IPL خود را بالا برد.

تبلیغ شده

در استرالیا ، هند سه ODI بازی می کند و به دنبال آن تعداد T20I وجود دارد که با سری چهار مسابقه Test به اوج خود می رسد. Iyer امیدوار است بتواند جایگاه خود را در تیم تقویت کند اما رقابت بسیار زیادی دارد.

او 18 بازی ODI برای هند بازی کرده است و 748 دویدن را با میانگین 49.87 با صد عنوان به نام خود به ثمر رسانده است. در 21 T20I ، ای یر 417 ران را با میانگین 27.8 کسب کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله