استرالیا در مقابل هند با بیش از 3 به روزرسانی T20I T20 1 5 امتیاز زندگی می کنند


امتیازات کریکت استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. استرالیا بعد از 0.0 ویندوز 0/0 است. امتیاز زنده ، تفسیر توپ با توپ و موارد دیگر را دریافت کنید. مسابقه استرالیا و هند 2020-21 امروز بین استرالیا و هند را دنبال کنید. همه موارد مربوط به مسابقه استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با امتیاز زنده استرالیا و هند به روز شوید. آیا کارت استرالیا در مقابل هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی ، مطابقت با حقایق مربوطه را دریافت کنید. با تبلیغات ، Sports.NDTV.com ، که مقصد مناسبی برای کسب امتیاز زنده کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

استرالیا (با بازی XI) – آرون فینچ (C) (به جای MARCUS STOINIS) ، متیو وید (WK) ، استیون اسمیت ، گلن ماکسول ، D’Arcy Short ، Moises Henriques ، Daniel Sams ، شان ابوت ، میچل Swepson ، Andrew Tye ، آدام زامپا.

هند (بازی بدون تغییر XI) – KL Rahul (WK) ، شیخار داوان ، ویرات کوهلی (C) ، Sanju Samson ، Hardik Pandya ، Shreyas Iyer ، Washington Sundar ، Shardul Thakur ، Deepak Chahar ، T Natarajan ، Yuzvendra Chahal.

هارون فینچ ، کاپیتان استرالیا ، به آنها می گوید که آنها نیز اول کاسه می شدند. امیدوار است که یک امتیاز خوب در یک ویکت دست دوم داشته باشد و حریف را تحت فشار قرار دهد. اطلاع می دهد که استوئینیس از این بازی بیرون است و او را جایگزین می کند. احساس می کند که در این بازی بهتر باید کاسه کاسه بزنند و احساس می کند توپ های بدون توپ ، که اگر بتوانند کنترل کنند ، برای آنها خوب است. می گوید که 190 باید یک امتیاز مناسب باشد. اضافه می کند که آنها در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند اما می گوید Pandya واقعاً خوب بازی کرد. در پایان با بیان اینکه آنها باید در هنگام دفاع مراقب باشند زیرا انجام این کار در اینجا سخت است اما می خواهد تمام تلاش خود را انجام دهد.

سرپوش هندی ، ویرات کوهلی ، می گوید که مرز کوتاه تر و آخرین بازی آنها دلیل این است که آنها می خواهند دوباره بدرقه کنند. می خواهد با توپ حرفه ای تر شود. اضافه می کند که امسال از نظر کوتاه ترین قالب بازی ، سال خوبی برای هند بوده است. احساساتی که باید در هر بازی از حریف جلوتر باشند. می خواهد افراد ایستاده بمانند و بازی را برای تیم ببرند. به آنها می گوید بدون تغییر هستند.

Toss – دو کاپیتان برای پرتاب کردن در وسط قرار دارند. و بله ، آرون فینچ بازگشته است تا در بازی نهایی هدایت تیم های Aussies را بر عهده بگیرد. او در کنار ویرات کهلی است. سکه بالا رفته و به سود ویرات فرود می آید. هند اولین بار به میدان می رود!

پس از اینکه در 2 ODI چکش خوردند و در نهایت سریال را از دست دادند ، مردان ویرات کوهلی برگشتند تا برنده ODI نهایی و سپس T20I های متوالی شوند تا با یک بازی دیگر سری T20I را ببرند. ما برای سومین و آخرین بازی این سری از شما استقبال می کنیم. می توان آن را لاستیک مرده نامید زیرا این وضعیت وضعیت سری را تغییر نمی دهد اما با نزدیک شدن به جام جهانی T20 ، هیچ بازی لاستیکی مرده نیست. آیا Aussies می توانند شیار خود را پیدا کنند و سریال را در سطح بالا پایان دهند یا هندی ها آنها را سفید می کنند؟ به زودی خواهیم فهمید که بازی خیلی دور نیست. برای پرتاب بازی و به روزرسانی های تیم با ما باشید …

مباحث ذکر شده در این مقاله