استرالیا در مقابل هند: ایشانت شارما نزدیک به پارامترهای Mhammbrey در NCA کار می کند تا برای آزمایشات مناسب باشد ، گزارش می دهد


با در اختیار داشتن ناخدای هند ، ویرات کوهلی که فقط برای اولین مسابقه از چهار مسابقه آزمون مقابل استرالیا در دسترس است ، مسئولیت این وظیفه بیشتر از عهده بولرها خواهد بود که میهمانان را در موقعیت های مسلط مقابل اوسی ها قرار دهد. و بخشی جدایی ناپذیر از ترکیب بولینگ هند Ishant Sharma است. با پارگی عضله مورب داخلی ، پیسر در حال کار اضافی است تا بتواند در مسابقات مسابقات مناسب باشد.

اخبار

در آگاهی از تحولات در NCA ، منابع آگاه از تحولات NCA اظهار داشتند كه Rahul Dravid مسئولیت این را بر عهده گرفته تا اطمینان حاصل كند كه ایشانت از نزدیكی با Paras Mhambrey – سرمربی تیم ملی زیر 19 سال و همچنین یك بازیكن سرعت در دوران بازی خود كار می كند. .

“به عنوان رئیس NCA ، Dravid به هیئت مدیره اطلاع داده است که Ishant با Mhammbrey کار می کند تا به موقع برای مسابقات آزمون آماده شود. Ishant قطعاً نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد و حضور او نه تنها هند یک ضربه اعتصاب دیگر ، بلکه همچنین در غیاب کهلی ، تجربه چیزهای زیادی روی میز خواهد آورد. “

متأسفانه ، آخرین حضور ایشانت در دوره آخر NCA طبق برنامه پیش نرفت. پیسر هنگام بازی در دهلی در مسابقه تروفی رنجی مقابل ویداربا در استادیوم آرون جیتلی در ژانویه 2020 از ناحیه مچ پای راست دچار پارگی درجه 3 شد.

در حالی که اعتقاد بر این بود که او از تور نیوزلند خارج شده است زیرا وی به مدت شش هفته توسط جسد دهلی برای او استراحت تجویز شده بود ، او NCA را زد و توسط تیم تناسب اندام در بنگالورو منتقل شد تا به تیم هند برای سری دو آزمون بپیوندد ، از 21 فوریه شروع می شود.

در حالی که ایشانت تست اول را بازی کرد ، آسیب دیدگی مچ پا دوباره ظاهر شد و او مجبور شد از تست دوم این سری بگذرد. قفل شدن ناشی از ویروس کرونا باعث شد که او وقت داشته باشد روی بدن خود کار کند و برای سیزدهمین دوره IPL برای پایتخت های دهلی قدرتمند شود. اما او دوباره خود را مجروح کرد و مجبور شد به عقب پرواز کند.

با نگاه Dravid به تحولات ، می توان باور داشت که تکرار قسمت فوریه اتفاق نخواهد افتاد زیرا هند برای ایفای نقش کامل این مجموعه به ایشانت نیاز دارد.

تبلیغ شده

اولین تست قرار است از 17 تا 21 دسامبر زیر چراغهای آدلاید در زیر نور برگزار شود. آزمون دوم Boxing Day Test است که از 26 تا 30 دسامبر در مسابقات کریکت ملبورن برگزار می شود. آزمون سوم از 7 تا 11 ژانویه در زمین کریکت سیدنی برگزار می شود و آزمون نهایی از 15 تا ژانویه در گبا برگزار می شود. 19

تیم هندی قبلاً با ارسال IPL به استرالیا رسیده و آموزش سری محدودهای را آغاز کرده است که با اولین ODI در زمین کریکت سیدنی در 27 نوامبر آغاز می شود. دو تیم همچنین پس از اتمام مسابقات ، یک سری T20I بازی می کنند. سه مسابقه سری ODI.

مباحث ذکر شده در این مقاله