استرالیا در مقابل هند: استرالیا اسپینر میچل سوپسون آماده برای به چالش کشیدن خود در برابر “خفاش کلاس جهانی” هند


میچل سوپسون اسپینر استرالیایی روز شنبه گفت که او خود را برای بازی در هر چهار تست مقابل هند آماده می کند حتی زمانی که می داند ناتان لیون در طولانی ترین قالب بازی چرخان اصلی تیم است. حرفه بین المللی سوپسون هنوز کاملاً موفقیت آمیز نبوده است و او فقط در صورتی می تواند در برابر هند بازی کند که زمین ها بیش از حد چرخش داشته باشند و فضای بازی دو اسپینر با هم فراهم باشد.

اخبار

“گز [Lyon] بدیهی است که چرخنده برتر است ، برای مدتی بوده است ، و بارها و بارها در مسابقات تست خود را ثابت کرده است ، بنابراین من جوجه هایم را بیش از حد برای بالا رفتن از او حساب نمی کنم. اما نحوه بیرون آمدن توپ در حال حاضر برای من ، احساس می کنم واقعاً در مکان خوبی قرار دارم. “ESPNCricinfo به نقل از سوپسون گفت:

“بدیهی است که این فرصت باید وجود داشته باشد ، و اگر شرایط مناسب باشد … شما باید آماده باشید که هر کاری پیش بروید. من آماده می شوم تا هر چهار بازی را انجام دهم. اگر فرصتی پیش بیاید ، امیدوارم با دو دست از آن استفاده کنم ، و اگر نه ، پس چنین خواهد بود. من مطمئن هستم که شانس بیشتری در آینده وجود خواهد داشت ، “.

سوپسون در این فصل در کوئینزلند در شفیلد سپر به فرم خوبی رسیده است و فقط 23 مسابقه را از سه مسابقه انتخاب کرده است.

تمام بازی های Shield در این فصل در آدلاید برگزار شده است و او بیش از آنچه احتمالاً در بریزبن بازی می کند برای کوئینزلند بازی کرده است.

سوپسون گفت که بولینگ در برابر تیم های خفاش کلاس جهانی هند یک چالش بزرگ برای او محسوب می شود و او مشتاقانه منتظر این موضوع است.

تبلیغ شده

“صد درصد ، شما می خواهید خود را در برابر بهترین و نه مخفی او به چالش بکشید [Kohli] آنجاست با بهترین ها. برای من ، این فقط یک چالش دیگر و چیز دیگری است که من را هیجان زده می کند ، اینکه بتوانم خودم را در برابر کریکت بزرگ دیگری محک بزنم ، و کل ضرب و شتم آنها در سطح جهانی است ، بنابراین فرصت کاسه کشی به آن بچه ها فقط یک آزمایش دیگر برای خودم است ، و چالشی که نمی توانم صبر کنم تا آن را بدست آورم. ”

اولین تست از 17 دسامبر در Adelaide Oval برگزار می شود و یک امر شبانه روزی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله