“استراتژی من نتیجه معکوس داد”: کاپیتان PBKS Shikhar Dhawan پس از باخت در برابر LSG

IPL 2023: LSG PBKS را با 56 ران شکست داد© BCCI

شیخار داوان، کاپیتان کینگز پنجاب، توضیح داد که برنامه او برای بازی با یک بازیکن دیگر یکی از دلایل اصلی شکست آنها در 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بود. کینگز پنجاب تصمیم گرفت ابتدا توپ زنی کند. با هفت گزینه بولینگ در اختیارشان. اما در نهایت آنها 257/5 دوش را واگذار کردند. پنجاب چندین توپ انداز داشت اما آنها یک اسپینر را از دست دادند. “ما دوش های زیادی دادیم. من احساس کردم که (توپ) به سرعت به چوب نرسید و مستقیماً به سمت بازیکن زمین رفت (در زمان اخراج او). احساس کردم استراتژی من برای بازی با بازیکن اضافی نتیجه معکوس دارد. ما امروز یک اسپینر را از دست دادم. این برای من یک یادگیری است.”

شيخار داوان پس از بازي گفت: «ليوي (ليوينگ استون) و حتي سام (كران) آنجا بودند، بنابراين ما نتوانستيم او (SRK) را جلو بفرستيم.

پنجاب علیرغم تعقیب و گریز قوی و گلزنی با سرعتی مناسب، در بخش بهتری از اینینگ های خود بازی برگشت و در نهایت تا 201 فولد کرد و در برابر فشاری که مجبور بود با 13 ران در هر اوور حرکت کند، تسلیم شد.

لیام لیوینگستون انگلیسی انفجاری (36 بر 22) و سیکندر رضا (23 بر 14) برای ضربه زدن واقعی به میزبان کافی نبودند. در حالی که آتاراوا تاید جوان 66 توپ را از 36 توپ به ثمر رساند، اولین امتیاز بیش از 50 توپ او در IPL، ضربه دیرهنگام او برای هدف کافی نبود تا تیم پنجاب از خط پایان عبور کند.

PBKS در اوور بیستم بازی باندل شد و یاش تاکور آخرین ویکت شاهرخ خان را اسکال کرد. اینینگ PBKS در نهایت در 19.5 اور در 201 بسته شد.

پنجاب کینگز یکشنبه در استادیوم MA Chidambaram به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله