“از موقعیت ضربه زدن راضی نیستم”: ستاره پاکستان محمد رضوان اعلام کرد

محمد رضوان، ضربه گیر ویکت بان پاکستان روز دوشنبه فاش کرد که به جای موقعیت فعلی خود، شماره پنج در ODIs، که از آن راضی نیست، اما به خاطر طرف خود انجام می دهد، در رتبه چهارم قرار خواهد گرفت. محمد رضوان صادق در کنفرانس مطبوعاتی قبل از سومین ODI مقابل نیوزلند، موقعیت مورد علاقه خود را در 50 اور نشان داد. رضوان نقش مهمی در پیروزی 2-0 پاکستان در سری 5 بازی ODI مقابل نیوزیلند ایفا کرده است. در هر دو بازی، میزبان وظیفه تعقیب و گریز را بر عهده داشت و رضوان هر بار بدون شکست می ماند تا تیمش را به خانه هدایت کند.

رضوان با ضربه زدن در شماره 5، توپ 34*42* را در حالی که 289 را تعقیب می کرد تا در اولین ODI پیروز شود، آرام نوازش کرد و آن را با نیم قرن شکست ناپذیری (54*41) در حالی که پاکستان هدف محکم 337 را شکار کرد، ادامه داد. مسابقه بعدی

با این حال، رضوان همیشه صریح فاش کرد که از قرار گرفتن در شماره 5 راضی نبوده و ترجیح می دهد در شماره 4 ضربه بزند و افزود که خوشحال است که موقعیت خود را به خاطر تیم فدا می کند.

“اگر صادقانه از من بپرسید، من خوشحال نیستم که در رتبه پنجم قرار بگیرم [in ODIs]رضوان در کنفرانس مطبوعاتی به نقل از ICC گفت، چون می‌خواهم در شماره چهار بکوبم.

“اما مهم نیست که من به آنچه می خواهم برسم. کاپیتان و مربی هر کاری را که دوست دارند انجام می دهند. این آرزوی خود من است که در شماره چهار قرار بگیرم. اما از کسی شکایت نکرده ام. من برای 15 بازی گذشته فداکاری کرده ام. یا 16 سال است و هنوز شاکی نیستیم. ما آماده ایم کاری را که کاپیتان و مربی از ما می خواهند انجام دهیم.”

ضربه گیر ویکت گیر همیشه یک مرد تیمی بوده است، گواه این واقعیت است که او در تمام پست های متوسط ​​و پایین در ODI ها، درست از شماره 4 تا شماره 8، بازی کرده است. رضوان که اولین بازی خود را در سال 2015 انجام داد، از شماره 6 شروع کرد اما خود را در تیم تثبیت کرد و از سال 2019 به مقام چهارم رسید.

قبل از این سری، رضوان با بازدهی بسیار ناچیز در شماره 5 قرار گرفت و تنها 106 ران در 6 بازی با میانگین 17.66 به ثمر رساند. با این حال، به نظر می رسد که این بازیکن 30 ساله با کمک های برنده بازی در هر دو بازی مقابل نیوزلند، نقش جدید خود را به دست آورده است.

او در رتبه چهارم ODI ها، 135 دوش در شش مسابقه و پنج اینینگ با میانگین 33.75، با یک قرن به ثمر رسانده است. او در 14 مسابقه با 4 نیم قرن و نرخ ضربه بیش از 87 امتیاز 463 را با میانگین 51.44 به ثمر رسانده است.

پاکستان با وجود 2-0 برتری، نمی تواند در سری پنج بازی ODI راضی باشد. میزبانان در موقعیت مشابهی در سری T20I در راولپندی قرار داشتند قبل از اینکه نیوزلند بازگشتی درخشان داشته باشد تا سری را 2-2 به تساوی بکشاند.

اکنون اکشن به کراچی منتقل می‌شود و به گفته رضوان، تیم مایل است سری را به پایان برساند و T20Is را تکرار نکند.

رضوان خاطرنشان کرد: هر بازی برای ما مهم است. “ما می خواهیم گذشته، خوب و بد را فراموش کنیم. شرایط و الزامات راولپندی متفاوت بود. ما ارزیابی و تطبیق خواهیم داد. [to the conditions of Karachi] و به دنبال برنده شدن در سریال باشید. این تمرکز ما خواهد بود.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله