از دوست تا دشمن: پوجارا برنامه های شهرستان اسمیت را قبل از فینال WTC فاش می کند

چتشوار پوجارا، بازیکن کهنه کار هندی، زمانی که در ماه آینده در کنار همتای استرالیایی استیو اسمیت برای تیم ساسکس انگلستان بازی کند، تمرینات خود را تا فینال مسابقات جهانی آزمون ICC در ژوئن ادامه خواهد داد. پوجارا در حال حاضر در این فصل برای ساسکس در فرم درخشانی بوده است، با این راست دست پرکار که در حال حاضر دو قرن از سه مسابقه به عنوان بهترین گلزن در رده دوم مسابقات قهرمانی کانتی انگلستان موفق شده است.

ساسکس اکنون این تجمل را دارد که اسمیت برای سه مسابقه قبل از فینال مسابقات جهانی تست در ژوئن به تیم ملحق شود و پوجارا قصد دارد مغز این استرالیایی با تجربه را در نقش کاپیتان انتخاب کند.

او (اسمیت) تأثیر زیادی در تیم دارد و بچه‌ها مشتاق حضور او در رختکن هستند و سعی می‌کنند با او صحبت کنند و از او یاد بگیرند، فقط برای اینکه ببینند او چگونه آماده می‌شود. پوجارا به ساسکس کریکت گفت: تجربه زیادی دارد.

پوجارا افزود: “همه ما مشتاقانه منتظر حضور او در اینجا و به اشتراک گذاشتن تجربیاتش هستیم، زیرا او دانش زیادی در مورد بازی دارد و خوشحال می شویم که نظرات او را داشته باشیم.”

پوجارا فاش کرد که هرگز در همان تیم اسمیت بازی نکرده است، اما وقتی ساسکس برای درگیری چهار روزه ای که از پنجشنبه آغاز می شود به ووسسترشایر سفر کند، همه چیز تغییر خواهد کرد.

“ما صحبت کرده‌ایم، اما بیشتر اوقات مقابل هم بازی کرده‌ایم. هرگز برای یک تیم نیست، بنابراین هیجان‌انگیز خواهد بود و من تلاش خواهم کرد تا افکار او را دریافت کنم، سعی کنم او را کمی بهتر بشناسم. ما خواهیم بود. پوجارا گفت: در فینال WTC (در مقابل یکدیگر) بازی می کنیم، بنابراین احساسات متفاوتی خواهد بود. در زمین، ما همیشه نبردهای خوبی داریم، اما خارج از زمین ما دوستان خوبی هستیم.

پوجارا در جریان باخت هند به نیوزلند در افتتاحیه فینال مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 تنها 8 و 15 امتیاز کسب کرد و این بازیکن 35 ساله مایل به بهبود این تلاش ها در آزمون یکباره مقابل استرالیا در The Oval خواهد بود. 7 ژوئن.

شماره 3 هند احساس می کند که در حال حاضر در تماس خوبی است و قرن اخیر او – یک ضربه صبورانه 151 در مقابل گلاسترشایر – بهترین بازیکن او در فصل کانتی تاکنون بوده است.

“وقتی وارد بات شدم، کمی سخت احساس می‌کردم و در طول اینینگ‌هایم، باید سخت کار می‌کردم، باید خوب دفاع می‌کردم و توپ‌های نقطه‌ای زیادی هم بازی می‌کردم. با توجه به فرمی که در آن بودم، در بازی اول 100 گرفتم، بنابراین من پوجارا خاطرنشان کرد که احساس می‌کردم واقعاً خوب می‌زنم.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله