از استرالیا ناامید شد اما بعد از گپ زدن با روهیت شارما احساس خوبی داشت: سوریاکومار یاداو


Suryakumar Yadav پس از آنکه برای تور استرالیا نادیده گرفته شد ، فراتر از کلمات عصبانی شد و در یک گفتگو با Rohit Sharma راحت شد. بلافاصله پس از مکالمه او با کاپیتان الهام بخش هندی های بمبئی ، ذهن سوریاکومار ناگهان برای حواس پرتی سیم کشی شد و خفاش او آماده صحبت های بیشتر بود. سوریاكومار در گفتگو با PTI گفت: “آن زمان در سالن ورزشی روهیت در كنار من نشسته بود و او فقط به من نگاه كرد و من گفتم ،” واضح است كه من كمی ناامید شده ام “، زیرا او می دید كه من انتظار خبرهای خوبی را دارم. مصاحبه.

اخبار

“بعداً او مانند” من فقط معتقدم که شما در حال حاضر کار بزرگی برای تیم انجام داده اید ، و به جای اینکه به آن فکر کنید (عدم انتخاب) ، شما فقط همان کارهایی را انجام می دهید که از روز اول در این بوده اید IPL. “”

سوریا یادآوری می کند: “…” و وقتی زمان مناسب باشد ، فرصت شما فرا می رسد ، ممکن است امروز یا فردا باشد اما فرا خواهد رسید ، شما فقط باید خود را باور کنید. “

عدم انتخاب ، علی رغم حضور پررنگ وی در مسابقات کریکت داخلی و IPL ، انتظار سوریاکومار را برای حضور در مسابقات هند افزایش داد.

او گفت که “این کلمات” از روهیت به او کمک کرد تا از ناامیدی بیرون بیاید.

وی گفت: “من واقعاً احساس خوبی داشتم ، زیرا می دانستم در آن زمان حالم چطور است و حتی او این وضوح را در چشمانم می بیند. من فکر می کنم بیرون آمدن از آن تقویت بزرگی برای من بود.”

باتمن 30 ساله بمبئی اذعان داشت که انتخاب تیم برای تور استرالیا در پشت ذهن او بود حتی اگر چند چیز را امتحان کرد تا ذهن خود را از این فکر دور کند.

“در طول این مسابقات در واقع کمی ناامید شدم. من می دانستم که تیم قرار است بیرون بیاید و در همان روز سعی کردم خودم را مشغول کنم ، فقط سعی کنم و از این تفکر جلوگیری کنم – امشب تیم انتخابی وجود دارد.”

“بنابراین من فکر کردم که فقط روی روند کار و چیزهایم تمرکز می کنم و به جای اینکه به تماس تلفنی فکر کنم ، سعی می کنم خودم را مشغول کنم ، می توانم به باشگاه بروم یا شاید وقت خود را با هم تیمی هایم سپری کنم.”

وی اذعان کرد: “بله ، در پشت ذهن ، این تصور وجود داشت که تیم امشب بیرون می آید.”

و وقتی دید که نام او در این لیست وجود ندارد ، سوریاکومار صدمه دید.

“من در یک اتاق نشستم و فکر کردم ، چرا اسم من آنجا نیست ، اما بعد از تماشای تیم بازیکنان زیادی بودند که همچنین دوندگی زیادی داشتند و حتی آنها به طور مداوم بازی می کنند ، برای هند خوب عمل می کنند ، در IPL. “

“سپس فکر کردم به جای اینکه به آن فکر کنم ، فقط سعی خواهم کرد و دویدن را به ثمر می رسانم ، کار خود را انجام می دهم ، آنچه در دست من است ، چه چیزی در کنترل من است ، و سپس منتظر فرصت می مانم ، هر زمان که بیاید ، با هر دو دست خود را بگیر ، ” او گفت.

سوریاكومار در IPL 13 شوتهای مختلفی را بازی كرد و او فاش كرد كه در ابتدا عاشق بازی فقط در سمت پا بود ، اما در ادامه بازی خارج از خانه را نیز بهبود بخشید.

“نه تنها قبل از این IPL ، من فکر می کنم از سال 2018 سعی کرده ام در تمام پارک گل بزنم. دوست نداشتم خودم یک بازیکن یک بعدی باشم.”

“قبلاً عاشق بازی در ساحل پا بودم ، اما بعداً فکر کردم اگر با این همه رقابتی که باید در این سطح خوب بازی کنی و در این سطح نمره بدوی ، سخت تمرین کن و طرف مقابل را هم بگیر. “

“سپس من شروع به تمرین حتی بیشتر ، بازی کردن ضربات جانبی کردم ، زیرا من قبلاً عاشق بازی تروفی رنجی بودم و در کریکت چهار روزه ، شما در واقع نمی توانید از یک طرف بازی کنید ، سپس من شروع کردم به لذت بردن از ضرب و شتم بیشتر در خارج از سمت خوب ، چند حرکت ایجاد کرد. “

وی گفت: “آهسته آهسته می دانستم اگر به این روال ها ادامه دهم ، این کار خواهد آمد و در مرحله ای خوشحال خواهم شد از روشی که می کشم و اکنون اتفاق می افتد و بسیار خوشحالم.”

وی نقشی اساسی در پنجمین عنوان قهرمانی IPL در بمبئی هند داشت و کریکت از عملکرد کلی خود راضی است.

“من از روند کار در IPL راضی بودم. قبل از رفتن به IPL چند هدف ایجاد کردم ، می خواستم چند جعبه بیشتر و بیشتر اجرا کنم.”

تبلیغ شده

“اما وقتی مسابقات شروع شد ، فکر کردم ، شاید به جای اینکه به فکر کردن در دویدن بیشتر باشم ، بتوانم به سهم خودم فکر کنم که می تواند به تیم کمک کند تا برنده شود.”

وی گفت: “آن نمایش های تأثیرگذار و سپس من تمرکز خود را بر روی آن شروع کردم ، شاید 30 بار یا 20 اجرا 10 توپ یا 50 خوب ، تا پایان بازی کنید و این دو را بدست آورید ، که به تیم کمک می کند تا برنده شود”.

مباحث ذکر شده در این مقاله