ارلینگ هالند در بازی دو برابر منچستر سیتی به آرسنال فشار آورد

مهاجم نروژی در نیمه اول پیروزی 3-1 سیتی مقابل لسترسیتی دو گل به ثمر رساند.© AFP

ارلینگ هالند روز شنبه با رکورد گلزنی در لیگ برتر در یک فصل 38 بازی برابری کرد، زیرا منچسترسیتی فاصله خود را با آرسنال صدرنشین پس از یک روز درام در رقابت‌های چهار تیم برتر به سه امتیاز کاهش داد. مهاجم نروژی در نیمه اول پیروزی 3-1 سیتی مقابل لستر که در معرض خطر سقوط بود، دو گل به ثمر رساند و به 32 گل رسید – همان تعداد گل های محمد صلاح مهاجم لیورپول در فصل 2017/18. جان استونز قبل از گل از روی نقطه پنالتی و پایان هوشمندانه هالند دروازه اتحاد را باز کرد.

پپ گواردیولا در نیمه دوم جایگزین این بازیکن 22 ساله شد و او فرصتی برای به دست آوردن رکورد کلی 34 گل در یک فصل در دوره لیگ برتر – که در روزهای 42 بازی برای هر تیم ثبت شد – را از او گرفت.

لستر، با هدایت دین اسمیت برای اولین بار، در نیمه دوم توسط Kelechi Iheanacho یک گل به ثمر رساند اما آنها به چهارمین شکست متوالی سقوط کردند و از انتهای جدول در رده دوم باقی ماندند.

سیتی که به دنبال پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در شش سال گذشته است، با 70 امتیاز، سه امتیاز کمتر از آرسنال در 8 بازی مانده به پایان است – توپچی ها یکشنبه با وستهم بازی خواهند کرد.

این دو تیم در اتحاد در تاریخ 26 آوریل در یک مسابقه احتمالی قهرمانی – بازی بعدی سیتی در لیگ به مصاف هم می روند.

گواردیولا که تیمش در حال حاضر 10 بازی متوالی در تمام رقابت ها را برده است، گفت: همانطور که اخیراً گفتم، برد، برد و برد است.

آنها عملکردی باورنکردنی در این فصل داشته اند و فکر نمی کنم امتیازات زیادی را از دست بدهند، بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است که آنجا باشیم.

برای ما مهم بود که امروز پیروز شویم تا به فینالی که مقابل آنها در بازی بعدی لیگ برتر داریم برسیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله