“ارلینگ هالند به خوبی بازیکنان اطرافش”: مارک سیگریوز بازیکن سابق من سیتی

ارلینگ هالند که پیش از این از مرز 50 گل منچستر سیتی در این فصل گذشته بود، هفته گذشته در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید ساکت ماند. منصفانه می توان گفت که طرح کارلو آنچلوتی تا حد زیادی جواب داد و تنها فریاد کوین دی براین بود که به شاگردان پپ گواردیولا کمک کرد تا تساوی 1-1 را به دست آورند. در حالی که دو تیم برای بازی برگشت در روز چهارشنبه آماده می شوند، این حس تعجب در مورد تاکتیک ها و بازی هایی که گواردیولا تیمش را برای آن آماده می کند وجود دارد. در حالی که هالند در این فصل در خانه کاملاً پرکار بوده است، مارک سیگریوز، بازیکن سابق من سیتی، احساس می‌کند که مهاجم تنها به خوبی بازیکنان اطرافش است.

در چت با NDTVسیگریوز دیدگاه های خود را از اولین بازی رئال مادرید و من سیتی ارائه کرد. با ورود به بازی برگشت، فوتبالیست تبدیل به کارشناس احساس می کند که هالند در بازی برگشت بیشتر از بازی اول در مقابل دروازه فعال خواهد بود.

در طول چت، از سیگریوز در مورد ادواردو کاماویگا نیز پرسیده شد که با عملکرد عالی، پست دفاع چپ را در رئال مادرید اختصاص داده است.

سوال:رئال مادرید تا حد زیادی در برنامه خود برای ساکت کردن ارلینگ هالند در بازی رفت موفق بود. به نظر شما پپ گواردیولا چه کاری می تواند متفاوت انجام دهد تا هالند را در بازی برگشت آزاد کند؟

مارک سیگریوز: من فکر می کنم آنها به همان شیوه، همان سیستم بازی خواهند کرد. امیدوارم، شاید یکی از هافبک ها به خوبی بازی اول نداشته باشد. اگر فرصتی به دست آورد، یک ثانیه جلوی این مدافعان گلزنی کند. همه چیز فقط در مورد هالند نیست. او فقط یک چرخ دنده در من سیتی است. تعداد زیادی بازیکن خارق العاده دیگر وجود دارد. دی بروین، محرز، گریلیش، سیلوا. کیفیت دارند هالند به اندازه بازیکنان اطرافش خوب است. آنها بازیکنانی هستند که به او فرصت گلزنی می دهند. هالند در بازی اول غل و زنجیر شد، اما اگر فرصتی پیش بیاید، یا دروازه بان را وادار می کند آن را نجات دهد یا آن را در پشت دروازه قرار دهد. این چیزی است که این بازی درباره آن خواهد بود. نه فقط گلزن بلکه بازیکنان دفاعی. هر دو تیم از نظر دفاعی نیز بسیار خوب هستند. این یک بازی بزرگ است. جالب است که ببینیم آنچلوتی از چه تاکتیکی در برابر منچسترسیتی در منچستر استفاده می کند. فکر می کنم همینطور خواهد بود. کمی درخشش بن بست را باز می کند و بازی را هیجان انگیزتر از قبل می کند.

سوال:کاماویگا به عنوان یک دفاع چپ استثنایی بود، پستی که مدت زیادی در آن بازی نکرده است. با حضور جود بلینگهام در فصل آینده، آیا می بینید که کاماوینگا در آن نقطه به یک بازیکن ثابت تبدیل شود؟

مارک سیگریوز: خوب بله، اگر او به بازی خود ادامه دهد. منظورم این است که او در کنار وینیسیوس جونیور فوق‌العاده بود. او قرار است به بازیکن بزرگی برای رئال مادرید تبدیل شود، زیرا در هافبک مرکزی بسیار خوب عمل می‌کند، اما رشته‌های توپی خود را نیز در سمت چپ بازی می‌کند. آنچلوتی این کار را با چند بازیکن انجام داده است. بازیکنانی مانند والورده در هافبک مرکزی یا هافبک راست پهن خواهند بود. او را در سمت راست نیز مانند یک جناح راست در جمع سه تیم برتر قرار داده است. او به این بازیکنان این فرصت را داده است تا بخشی متفاوت از توانایی های خود را به نمایش بگذارند. همانطور که گفتم، اگر در مورد کاماوینگا صحبت کنید، آنها چومنی را در آنجا آورده اند، اگر بلینگهام را بیاورند، این پایان کار (تونی) کروس و (لوکا) مودریچ است. آنها رو به رو خواهند شد. سپس شما والورده را دارید که 25 سال دارد، رودریگو جوان است، وینیسیوس جونیور جوان است. آنها واقعاً باید در چند سال آینده جایگزین بنزما شوند. و بنابراین، رئال مادرید در حال حاضر واقعاً خوب به نظر می رسد. اگر بخواهید در آینده فوتبال بازی کنید کیفیت بازیکنان جوانی که در حال حاضر دارند کمی ترسناک خواهد بود زیرا اگر آنها با هم رشد کنند و به آنچه باید تبدیل شوند، تیم استثنایی خواهد بود.

پوشش زنده لیگ قهرمانان اروپا 2022/23: نیمه نهایی (بازی 2) – اینتر در مقابل میلان و من سیتی و رئال مادرید در کانال های Sony Sports Ten 2 و Sony Sports Ten 3 (هندی) در ساعت 12:30 بامداد IST روز هفدهم و 18 مه 2023 به ترتیب

موضوعات ذکر شده در این مقاله