“اخراج که جهان صحبت می کرد!” IPL ویدیوی جدید و واضح از جنجالی Rohit Sharma Wicket vs RR را پست می کند. تماشا کردن

روهیت شارما در بازی روز یکشنبه IPL 2023 توسط ساندیپ شارما اخراج شد.© BCCI/IPL

رویارویی هندی‌های بمبئی و راجستان رویالز در ورزشگاه Wankhede در روز یکشنبه یک مهیج عالی و پر امتیاز بود. با تعقیب یک هدف 213 دویدن، MI در فینال به خانه رسید، اما نه قبل از اینکه اخراج بحث‌برانگیز توجه مردم را جلب کند. ساندیپ شارما پیسر RR به طرز هوشمندانه ای از روهیت شارما بازکننده MI با یک ضربه بند انگشتی در توپ نهایی اوور دوم اینینگ برتری داد. توپ روهیت را که اصلاً برای آن آماده نبود فریب داد و وثیقه وسط و کنده را قطع کرد.

هیتمن در جشن تولد 36 سالگی اش بولد شد. در حالی که اخراج به نظر پاکیزه می رسید، بسیاری از هواداران متعجب بودند که آیا وثیقه واقعاً پس از برخورد با توپ سقوط کرده است یا دلیل دیگری وجود دارد.

سانجو سامسون که پشت کنده ها ایستاده بود با دیدن سقوط وثیقه خوشحال شد. با این حال، لمس توپ به کنده ها به حدی ضعیف بود که بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی استدلال کردند که دستکش سامسون بود که باعث سقوط وثیقه شد.

در واقع سامسون فقط در صف وثیقه ایستاده بود و حتی به کنده وثیقه دست نزد.

از آنجایی که این اخراج جنجال برانگیخت، IPL در توییتر ویدیوی اخراج را با زوایای مختلف منتشر کرد تا روشن کند که اخراج خالص بوده است.

یاشاسوی جیسوال (124) بازکننده ستاره هندی، بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی به جیسون هولدر زد تا به هندی‌های بمبئی کمک کند روز یکشنبه یک پیروزی هیجان‌انگیز با شش ویکت مقابل راجستان رویالز ثبت کنند.

MI به 17 ران در فینال نیاز داشت که دیوید سه ضربه ششم متوالی زد تا تیمش را در هزارمین مسابقه IPL به خانه ببرد. ضربه زن راست دست با کمک 5 شش و 2 چهار توپ 45 گل زد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله