“احتمالا به خودم بدهکارم”: دیوید وارنر تاریخ آزمایش آزمایشی بازنشستگی را فاش می کند

دیوید وارنر در حال بازی برای تیم کریکت استرالیا© AFP

دیوید وارنر، ستاره تیم کریکت استرالیا، روز شنبه با اعلام این که سری آزمایشی مقابل پاکستان در ژانویه 2024 می تواند آخرین بازی او در کریکت قرمز توپ باشد، همه را شگفت زده کرد. وارنر در گفتگو با خبرنگاران قبل از فینال آزمون قهرمانی جهان (WTC) مقابل هند که از 7 ژوئن آغاز می شود، گفت که می خواهد آخرین مسابقه آزمایشی خود را در زمین کریکت سیدنی (SCG) در برابر پاکستان در سال آینده انجام دهد. استرالیا درست بعد از سریال پاکستان بازی هند وست را بازی خواهد کرد، اما وارنر به صراحت گفت که او بخشی از این سریال نخواهد بود و می خواهد بیشتر روی کریکت توپ سفید تمرکز کند.

به گزارش cricket.com.au، وارنر به خبرنگاران گفت: “شما باید دویدن را به ثمر برسانید.”

من همیشه گفته ام [2024] جام جهانی احتمالا آخرین بازی من خواهد بود. احتمالاً این را مدیون خودم و خانواده‌ام هستم – اگر بتوانم در اینجا گل بزنم و به بازی در استرالیا ادامه دهم – قطعاً می‌توانم بگویم که آن سریال هند غربی را بازی نمی‌کنم. اگر بتوانم از این موضوع عبور کنم [WTC final and Ashes] و سریال پاکستانی را بساز که قطعاً آن موقع تمام خواهم کرد.»

وقتی نوبت به بازنشستگی از کریکت بین‌المللی می‌رسد، وارنر به جام جهانی 2024 اشاره کرد که آخرین بازی او خواهد بود. با این حال، او در سراسر جهان کریکت فرنچایز بازی خواهد کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله