اتوبوس تیم انگلیس توسط معترضان «فقط نفت را متوقف کن» در آستانه آزمون لردز مقابل ایرلند مهار شد

اتوبوس تیم انگلیس توسط معترضان نفت متوقف شد قبل از تست لردها در مقابل ایرلند

تیم انگلیس توسط معترضان متوقف شد© اینستاگرام

اتوبوس تیم انگلیس در حالی که در راه رفتن به لردز برای روز افتتاحیه آزمون یکباره مقابل ایرلند بود، توسط معترضان بازداشت شد، جانی بایرستو، ویکت بان، در شبکه های اجتماعی روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت. معترضان تحت حمایت «فقط نفت را متوقف کن» خواستار آن شدند که دولت بریتانیا باید «کلیه مجوزها و موافقت‌ها را برای پروژه‌های جدید نفت، گاز و زغال سنگ متوقف کند». بایرستو با به اشتراک گذاشتن این مطلب در استوری اینستاگرام خود نوشت: “اگر کمی دیر کردیم، تقصیر ما نیست”، حتی در حالی که چندین معترض و پرسنل امنیتی “Just Stop Oil” اتوبوس را در میانه راه می توان دید.

معترضان «فقط نفت را متوقف کن» ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و نوشتند: «حامیان نفت بس کن در کنزینگتون و باترسی راهپیمایی می‌کنند. و ظاهراً این اتوبوس تیم @englandcricket است. آنها ممکن است کمی در مورد فروپاشی باتینگ بدانند، اما بحران آب و هوا. این یک روز بین المللی نیست — این بزرگترین آزمون ما است.”

در بیانیه ای که توسط این سازمان در وب سایت آنها منتشر شد، آمده است: “در ساعت 8:00 صبح (به وقت بریتانیا)، حدود 50 نفر از هواداران “فقط توقف نفت”، در پنج گروه، شروع به راهپیمایی در جاده های اطراف هاید پارک و باترسی پارک کردند. حدود ساعت 8:37 یک راهپیمایی کوچک متشکل از چهار نفر که روی کنزینگتون گور راه می‌رفتند، تیم کریکت انگلیس را که با مربی سفر می‌کردند، به تاخیر انداخت.

“پلیس در عرض چند دقیقه به صحنه رسید و یک قانون نظم عمومی (بخش 12) را در راهپیمایی قرار داد و آن را تا ساعت 8:43 به پایان رساند. همه تیم ها تا ساعت 10 صبح از جاده خارج شدند. انتظار می رود راهپیمایی های بعدی بعد از ظهر امروز برگزار شود. فقط نفت را متوقف کنید. از 24 آوریل شش روز در هفته راهپیمایی می کنم. با این حال، این مسابقه به تاخیر نیفتاد زیرا اتوبوس تیم به موقع به لردز رسید.

انگلستان برنده بازی پرتاب شد و به کاسه راه یافت و ایرلند را در 12 اور به 32/3 کاهش داد. پیسر استوارت برود هر سه ویکت را به خود اختصاص داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله